اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

فرهنگیان فرهنگ انتخاباتی را ترویج دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان با حضور گسترده خود در انتخابات فرهنگ انتخاباتی را ترویج دهند.

فرهنگیان فرهنگ انتخاباتی را ترویج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، ابراهیم شیخ‌بهایی عصر امروز در جمع فرهنگیان شهربابک با پاسداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی اظهار داشت: جای خوشبختی است که میزان اعتماد ملی به معلمان به حدی رسیده که در نظرسنجی انجام شده در سطح کشور فرهنگیان و معلمان مورد اعتمادترین اقشار بودند.

وی در مورد اهمیت و جایگاه معلم گفت: در فنون تدریس بهترین و اثرگذارترین معلم کسی است که نفوذ قلبی داشته و ادامه عملی راه شهادت و ولایت باشد.

شیخ‌بهایی در بحث تحول بنیادین در آموزش و پرورش عنوان کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و با تحقق برنامه درسی ملی شرایط برای طلایی‌ترین دوران آموزش و پرورش کشور مهیا شده است و بسیج عمومی برای داشتن یک آموزش و پرورش عالی و مترقی در حال شکل‌گیری است.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ رسمی سیاست‌های حاکم بر تحول بر نظام تعلیم و تربیت توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: تحول در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی در راستای رسیدن به حیات طیبه یعنی رسیدن به زندگی مطلوب اسلامی است و مدینه فاضله در این ابلاغیه حاصل ویژگی‌هایی است که برای محصول نهایی آموزش و پرورش ذکر شده است.

شیخ‌بهایی با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، سنت نامگذاری را بر اساس برنامه‌ریزی و تدابیر مقام معظم رهبری و بر اساس چشم‌انداز 20 ساله کشور ذکر کرد و گفت: برای خلق یک حماسه صرفاً حضور فرهنگیان کافی نیست، بلکه شور و گستردگی در انتخابات همراه با ترویج اثرات حماسه سیاسی و بصیرت‌دهی اجتماعی از سوی فرهنگیان مد‌نظر است تا خلق حماسه سیاسی منجر به خلق حماسه اقتصادی شود.

به گزارش فارس، این مراسم با اهدای لوح تقدیر به خانواده‌ شهدای فرهنگی و معلمان نمونه شهرستان شهربابک و اجرای برنامه‌های فرهنگی همراه بوده است.

انتهای پیام/80023/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول