اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد

استقبال مطلوب از نمایشگاه هنری فرهنگیان در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: نمایشگاه هنری فرهنگیان با 156 اثر با استقبال خوب جامعه فرهنگی مواجه شده است.

استقبال مطلوب از نمایشگاه هنری فرهنگیان در همدان

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص نمایشگاه هنری فرهنگیان اظهار داشت: نمایشگاه هنری فرهنگیان از روز گذشته آغاز شده که با استقبال خوب جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی مواجه شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه 166 نفر با 156 اثر حضور دارند که آثار در زمینه خوشنویسی، گرافیک، نقاشی، نگارگری و معرق است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: نمایشگاه هنر‌ی فرهنگیان از 14 تا 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری و همه روزه از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهر‌ها از ساعت 16 تا 17 برای بازدید عموم باز است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های فرهنگیان استان و ایجاد انگیزه و علاقه بیشتر در دانش‌آموزان و فرهنگیان دایر شده است.

حسنی‌محتشم افزود: از بین آثار ارسال شده برای نمایشگاه، پنج اثر به عنوان اثر برگزیده معرفی خواهد شد که از هر رشته یک نفر انتخاب می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به سبقه تاریخی و فرهنگی که استان همدان در خود دارد، این انتظار هست که استقبال از نمایشگاه خوب و در خور توجه جامعه فرهنگی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان داشت: این نمایشگاه برای نخستین‌بار در استان همدان برپا می‌شود و امیدواریم تا این حرکت در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه هنر‌های تجسمی فرهنگیان باعث می‌شود تا دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان هنرستانی نیز تشویق و ترغیب شوند تا آثار خود را به بهترین شکل در قالب نمایشگاه عرضه کنند.

انتهای پیام/89007/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول