اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

اختتامیه جشنواره ورزشی فرهنگیان قرچک برگزار شد

جشنواره مسابقات ورزشی فرهنگیان شهرستان قرچک در سه رشته برگزار شد.

اختتامیه جشنواره ورزشی فرهنگیان قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جشنواره ورزشی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان قرچک در سه رشته فوتسال، شطرنج و بدمینتون برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حاشیه مراسم اختتامیه در جمع خبرنگاران گفت: به‌همت کارشناسی تربیت‌ بدنی اداره آموزش و پرورش قرچک و به‌منظور گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم جشنواره ورزشی فرهنگیان این شهرستان با حضور فرهنگیان سه مقطع تحصیلی به مدت یک هفته در سالن ورزشی فرزانگان قرچک برگزار و ظهر امروز به پایان رسید.

هوشنگ کولیوند افزود: دراین جشنواره فرهنگیان قرچک در سه رشته فوتسال، شطرنج و بدمینتون با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مسئولان و اعضای شورای معاونین این اداره برگزار شد از تیم‌های برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در رشته فوتسال تیم آموزشگاه شهید باهنر، تیم هنرستان 17 شهریور و تیم اداره به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته شطرنج جهانگیر کارگزاری از آموزشگاه صیاد شیرازی، اسلام قربانی از آموزشگاه شهید میرزایی و حسین شاهسون از کارکنان اداری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کولیوند عنوان کرد: همچنین در رشته بدمینتون خواهران به‌ ترتیب سمیه احمدی از آموزشگاه کودک مسلمان، ثریا سیفی‌نژاد از آموزشگاه فرزانگان و سهیلا کاشی‌نژاد از آموزشگاه حضرت مریم مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول