اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع فرهنگیان بسیج استان زنجان:

فرهنگیان باید با علم و تفکر در مقابل دشمنان ایستادگی کنند

رئیس مجمع فرهنگیان بسیج استان زنجان گفت: فرهنگیان باید با علم و تفکر در مقابل دشمنان فعالیت‌ و ایستادگی کنند.

فرهنگیان باید با علم و تفکر در مقابل دشمنان ایستادگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یدالله صدر محمدی ظهر امروز در مراسم مجمع استانی سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به اینکه امروز دشمنان با تمام نیروها در مقابل مسلمانان صف‌آرایی کردند، اظهار کرد: مسلمانان به ویژه بسیجیان باید دست در دست هم داده و با همه توان و امکانات در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه در هر زمانی یک وسیله برای مقابله با دشمن نیاز است، گفت: در مقابله با دشمنان به جز وسایل دفاعی و جنگی باید به سلاح‌های علم، فکر، فناوری، اطلاعات و رسانه‌ها در مقابل صف‌آرایی دشمنان مجهز باشیم.

رئیس مجمع فرهنگیان بسیج استان زنجان اضافه کرد: در این زمان سستی و تنبلی از بسیجیان قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان باید با علم و فکر در مقابل دشمنان فعالیت و ایستادگی کنند، تصریح کرد: همه بسیجیان فرهنگی باید با نشاط و فعال در برنامه‌های ورزشی، علمی و فرهنگی شرکت کنند.

صدر محمدی اضافه کرد: همچنین فرهنگیان باید در برنامه‌هایی که بسیج برگزار می‌کند از جمله وبلاگ‌نویسی، تحقیق و پژوهش، مقاله‌نویسی، کتابخوانی و ... شرکت کنند.

وی به فعالیت‌های بسیج فرهنگیان اشاره کرد و اذعان داشت: در سال گذشته این برنامه‌ها شامل برگزاری یادواره شهدای فرهنگی دانش‌آموزی شش مورد، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی 30 مورد، دیدار با خانواده‌های ایثارگران و بسیجیان 38 مورد بوده است.

رئیس مجمع بسیج فرهنگیان استان زنجان ادامه داد: تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و جانبازان به تعداد 704 نفر، برگزاری مراسم زیارت قبور شهدا، گلباران و عطرافشانی هفت مورد برگزار شده است.

وی به برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا در ماه محرم و صفر، احسان حلیم، برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم و نهج‌البلاغه و اجرای برنامه قرائت قرآن کریم اشاره کرد و افزود: از دیگر فعالیت‌های بسیج فرهنگیان مسابقات فرهنگی کتابخوانی در مناسبت‌های مختلف، برگزاری برنامه کوهپیمایی، برگزاری مسابقات ورزشی، فوتسال، تنیس روی میز، تیراندازی و شنا از دیگر فعالیت‌های برگزار شده است.

صدر محمدی اضافه کرد: برگزاری مراسم جشن در مناسبت‌های مختلف و اعیاد، برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی و تفریحی برای همکاران، برگزاری نمایشگاه‌های آثار شهدا، برگزاری اردوهای راهیان نور برای فرهنگیان، برگزاری نشست‌های سیاسی، راه‌اندازی طرح حلقه‌های صالحین، حضور بسیجیان فرهنگی در راهپیمایی‌های مختلف، برگزاری ایستگاه صلواتی و برنامه‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های بسیج فرهنگیان بوده است.

انتهای پیام/2308‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول