اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر صدور پروانه‌های سازمان نظام‌‌مهندسی کشور تاکید کرد

کلینیک‌های گیاه‌پزشکی باید به سازمان نظام‌مهندسی واگذار شوند

دبیر صدور پروانه‌های سازمان نظام‌‌مهندسی کشور با بیان اینکه در اکثر استان‌های کشور کلینیک‌های گیاه‌پزشکی به سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی در استان‌ها واگذار شده، گفت: اما در خراسان جنوبی هنوز واگذار نشده است.

کلینیک‌های گیاه‌پزشکی باید به سازمان نظام‌مهندسی واگذار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ایرج سالاری ظهر امروز در نشست خبری در ارتباط با صدور پروانه‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اظهار داشت: صدور پروانه‌های این سازمان برای اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری در رونق اقتصادی منطقه‌ها بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه در حوزه دامپروری تاکنون 100 مورد اشتغالزایی شده، ادامه داد: در حوزه گیاه‌پزشکی 3 هزار و 700 پروانه صادر شده که بر اساس قانون هر کدام دارای یک مسئول فنی هستند.

صدور یک هزار و 50 پروانه کلینیک در نظام‌مهندسی کشور

مدیر عامل صندوق مشترک استان‌ها از صادر شدن یک هزار و 50 پروانه کلینیک در سازمان نظام‌مهندسی کشور خبر داد و افزود: در بخش گلخانه‌ها و قارچ خوراکی 3 هزار و 700 پروانه تبدیل و صادر شده است.

سالاری با بیان اینکه در شهرستان‌ها پراکندگی گلخانه‌ها وجود دارد، اضافه کرد: به تعداد این گلخانه‌ها مهندسان ناظر تربیت شده که سبب اشتغالزایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 4 هزار پروانه دامپروری در کشور صادر شده است که توانسته اشتغالزا باشند.

ابلاغ یک هزار و 700 تعرفه برای اشتغالزایی

دبیر صدور پروانه‌های سازمان نظام‌‌مهندسی کشور از ابلاغ یک هزار و 700 تعرفه که اشتغالزایی را به همراه داشته است، خبر داد و اذعان داشت: در ماده دو تعرفه‌های بخش زراعت، دامپروری، جنگل و مرتع تعیین شده که فارغ‌التحصیلان در قالب همین تعرفه‌ها می‌دانند که چقدر باید دریافت و پرداخت کنند.

سالاری با بیان اینکه در اکثر استان‌های کشور صدور پروانه کلینیک‌های گیاه‌پزشکی به سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در استان‌ها واگذار شده، یادآور شد: با وجود پیگیری‌هایی از نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در خراسان جنوبی هنوز این واگذاری صورت نپذیرفته است.

عضویت 2 هزار نفر در سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی

رئیس سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی افزود: تعداد 2 هزار و 100 نفر در سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی این استان عضو هستند.

حمید‌رضا دستجردی از صدور 473 پروانه دامپروری در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در بخش قارچ و گلخانه 180 پروانه صادر شده است.

وی اضافه کرد: تعداد 116 مورد بهسازی صدور پروانه‌های روستایی به سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان واگذار شده است.

صدور پروانه در شهرستان طبس در نمایندگی‌های این سازمان انجام می‌شود

رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در طبس اعلام شده که نمایندگی‌های صدور پروانه این سازمان در اداره پست این شهرستان مستقر هستند، تصریح کرد: ایستگاه سازگاری نخیلات در بلوار امام رضا(ع) و در عشق‌آباد خیابان جهاد روبروی بهزیستی کار‌های صدور پروانه را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/69013/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول