اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان:

تولید بخش کشاورزی در برنامه پنجم توسعه باید به 2.5 درصد برسد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: در حال حاضر تولیدی بخش کشاورزی اصفهان تنها 1.2 درصد است که تا پایان برنامه پنجم این رقم باید به 2.5 درصد افزایش پیدا کند.

تولید بخش کشاورزی در برنامه پنجم توسعه باید به 2.5 درصد برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تقی‌پور ظهر امروز در مراسم برپایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و دامپزشکی اظهار کرد: هر واحد تولیدی در بخش کشاورزی و دام‌پروری باید از یک مسئول فنی یا کارشناس دارای شرایط لازم از جمله رتبه‌بندی نظام مهندسی، در پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

وی افزود: در صورتی که یک کارشناس کشاورزی در افزایش راندمان تولید واحد خود نقش تأثیرگذاری داشته باشد طی توافق‌های صورت گرفته با صاحب اصلی می‌تواند در سود حاصله سهیم یا شریک باشد که این امر افزایش حس مسئولیت پذیری را به دنبال دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به قانون نظام جامع دام‌پروری و تصویب این قانون که در تاریخ هفتم مرداد ماه 1388 به تصویب رسید، تصریح کرد: این قانون سه هدف حفظ، توسعه و تشویق سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دام‌پروری، حفظ منابع ژنتیکی برای افزایش تولید و ساماندهی امور کشاورزی را در خود جای داده است.

وی با تاکید به اینکه این سازمان، امر مهندسی سازی فرایند تولید را با برنامه‌ریزی‌های دقیق خود آغاز کرده است، گفت: در حال حاضر تولیدی بخش کشاورزی تنها 1.2 درصد است که تا پایان برنامه پنجم این رقم باید به 2.5 درصد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/63001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول