اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سمنان:

570 پروانه تولید گلخانه‏ای در استان سمنان صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان از صدور 570 پروانه تولید گلخانه‏ای و 879 پروانه اشتغال حقیقی و حقوقی در این استان خبر داد.

570 پروانه تولید گلخانه‏ای در استان سمنان صادر شد

ایرج ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره روز ملی مهندسی در استان سمنان که در سالن اجتماعات هلال‌احمر و به مناسبت روز مهندس برگزار شد، اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی تحریم علیه نظام اسلامی را تشدید کرده‌اند، توانمندی مهندسین بسیجی با تلاش و مجاهدت و خلاقیتی بسیار مطلوب، تحریم‌ها را بی‏اثر و تبدیل به فرصتی برای پیشرفت و سازندگی کشور کرده است.

وی اهداف و برنامه‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان را رتبه‌بندی و صدور گواهی مربوطه برای اعضای حقیقی و حقوقی، برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای جهت ایجاد اشتغال برای اعضا، تجهیز نمایندگی‌های این سازمان در شهرستان‌های تابعه و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با نیاز کارشناسان عنوان کرد.

ذوالفقاری با بیان این‌که این سازمان 353 نفر عضو حقیقی و حقوقی دارد، از دیگر کارهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان را پیگیری صدور پروانه عاملیت برای فروش نهال، کودهای شیمیایی، بذرهای اصلاح شده، ماشین‏آلات و ادوات کشاورزی، ساماندهی گردشکار برای تهیه طرح‌های آب، خاک و تولیدات گیاهی و تولیدات دامسی و تعیین ظرفیت و تعرفه‌ها عنوان کرد.

گفتنی است، در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره روز ملی مهندسی در استان سمنان در سالن هلال‌احمر سمنان با برپایی نمایشگاهی، دستاوردها و توانمندی‌های مهندسان استان سمنان در راستای ارتقای تولیدات داخلی به معرض نمایش درآمد.

در این نمایشگاه، 12 غرفه از شرکت‌های مختلف توانمندی خود را به نمایش گذاشتند که هر کدام ایفاگر سهمی در تحقق شعار تولید ملی است.

انتهای پیام/2249/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول