اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی:

1000 کلینیک گیاه پزشکی در کشور فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: یک هزار کلینیک گیاه پزشکی در کشور فعالیت دارند که سبب اشتغالزایی برای 4 هزار نفر شده است.

1000 کلینیک گیاه پزشکی در کشور فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن موحدیان عطار پیش از ظهر امروز در گردهمایی رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور اظهار کرد: مسئولان باید با تمام قدرت در مقابل تحریم‌ها و تهدید‌های موجود بر علیه اقتصاد بایستند و امروز سازمان جهادکشاورزی در سطح کشور نقش برجسته‌ای در این زمینه دارد.

وی به ضرورت توسعه در بخش‌های عملیاتی اشاره کرد و افزود: برطرف شدن مشکلات و چالش‌های فراروی توسعه نیازمند تشکیل کمیته‌ای متشکل از دانش، تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با جنگ اقتصادی و نرم‌افزاری مواجه شده است و عبور پیروز‌مندانه از این جنگ به مدیریت استراتژیک نیاز دارد.

وی با بیان اینکه طرح‌های هدفمند باید در قالب مدیریت استراتژیک در کشور اجرا شود، اضافه کرد: کشور باید برای برطرف‌کردن تمام مشکلات اقتصادی خود از منابع انسانی، فیزیکی، دانش و فناوری‌های خود به صورت هدفمند استفاده کند تا به یک بهره‌وری کامل برسد.

موحدیان عطار تبدیل سرمایه‌ها و منابع کشور را برای افزایش بهره‌وری داخلی و ملی ایران ضروری دانست و تاکید کرد: انتظارات بسیاری از سازمان جهادکشاورزی برای برون‌رفت و عبور از بحران‌های فعلی و تحریم‌های اقتصادی می‌رود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی با تاکید بر اینکه امروز همواره صحبت از این موضوع می‌شود که بخش کشاورزی باید در تمام واحد‌های خود دارای خود‌گردانی و یکپارچگی باشد، ادامه داد: در شرایط فعلی انتزاع و یکپارچگی در بخش‌های کشاورزی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر تلقی می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: یک هزار کلینیک گیاه پزشکی در کشور فعالیت دارند که سبب اشتغالزایی برای 4هزار نفر شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول