اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه هرمزان بیرجند:

فرهنگ اسلامی جوانان را به سوی ارتقای ملی سوق می‌دهد

معاون فرهنگی دانشگاه هرمزان بیرجند با بیان اینکه مسائل فرهنگی در دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: فرهنگ اسلامی اقتضا می‌کند که جوانان و دانشجویان در راستای ارتقاء علم و انتشار اخبار علمی و ملی حرکت کنند.

فرهنگ اسلامی جوانان را به سوی ارتقای ملی سوق می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر مسائل فرهنگی در دانشگاه‌های کشور به لحاظ فرهنگ اسلامی و ملی رواج پیدا کند، آثار وافری دارد.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی در دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: فرهنگ اسلامی اقتضا می‌کند که جوانان و دانشجویان در راستای ارتقاء علم و انتشار اخبار علمی و ملی حرکت کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه هرمزان بیرجند افزود: از درون خود دانشجویان باید کانون‌های فرهنگی راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی پایگاه بسیج و کانون هلال در دانشگاه هرمزان

معاون فرهنگی دانشگاه هرمزان بیرجند از راه‌اندازی دفتر فرهنگی، کانون قرآن و نماز دانشگاه هرمزان خبر داد و گفت: به‌زودی پایگاه بسیج و کانون هلال این دانشگاه نیز، راه‌اندازی می‌شود.

وی ارتباط با اساتید دانشگاه را از دیگر فعالیت‌های دانشگاه هرمزان دانست و تصریح کرد: از آنجا که استاد نقش مهمی در مخاطب و دانشجوی خود دارد، کانون‌های هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

عبدالرزاق اذعان داشت: عمده‌ترین مشکلات این دانشگاه کمبود فضای دانشگاه و اعتبارات و همچنین تامین خوابگاه است.

وی ارتباط با مسئولان فرهنگی شهرستان بیرجند، دیدار با ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را از فعالیت‌های انجام شده در راستای معرفی دانشگاه هرمزان برشمرد و خاطر نشان کرد: از توان فرهنگی این افراد و سازمان‌ها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول