اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:

کمتر از 5 درصد بودجه به فرهنگ عمومی اختصاص یافته است

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: بودجه اختصاص یافته به بخش فرهنگ عمومی کمتر از پنج درصد بودجه کشور است.

کمتر از 5 درصد بودجه به فرهنگ عمومی اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، منصور واعظی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور آیت‌الله علما و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در بیت امام‌جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت: باید در سال جدید تمام تلاش خود را به ‌کار بگیریم تا فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی محقق شود.

واعظی با تاکید بر اینکه بودجه اختصاص یافته به بخش فرهنگ عمومی کمتر از پنج درصد کل بودجه کشور است و این شورا باید در رده شورای اقتصادی قرار بگیرد، افزود: همه ما سرباز رهبری هستیم و باید همگام با مقام معظم رهبری حرکت کنیم و فتنه سال 88 با آگاهی و شناخت مردم دوباره تکرار نخواهد شد.

وی از وجود مشکلی اساسی در ساختار مدیریت فرهنگی کشور خبر داد و افزود: تا زمانی‌که این مشکلات برطرف نشود نمی‌توانیم جامعه‌ای آرمانی داشته باشیم و یک حرکت می‌تواند در فرهنگ عمومی تاثیر بگذارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه در انتخابات شوراها باید به شورای فرهنگی بیشتر توجه شود، افزود: 58 میلیون از جمعیت ایران واجد شرایط رأی دادن هستند و امید است که با حضور پرشور دست مفسدان خارجی را در انتخابات کوتاه کنیم.

به گفته واعظی، انتخابات شورای شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست‌جمهوری، فرصتی الهی است و باید به‌ گونه‌ای عمل کنیم تا توشه‌ای برای آخرت شود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات پرشوری داشته باشیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با تاکید بر قانون‌گرا بودن و اخلاق انتخاباتی داشتن، ادامه داد: باید به نظرات شورای نگهبان احترام بگذاریم و هر شخصی که توسط این شورا تایید شود می‌تواند در انتخابات شرکت کند.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول