اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام:

توسعه فرهنگ گردشگری در ایلام پیگیری می‌شود

قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: توسعه فرهنگ گردشگری در ایلام پیگیری می‌شود.

توسعه فرهنگ گردشگری در ایلام پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، یونس احمدی ظهر امروز در نشست با شماری از مسئولان حوزه گردشگری استان ایلام اظهار داشت: برای تحقق این امر مهم نیز برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه توسعه‌ گردشگری زمینه‌ای مهم برای حفاظت از میراث فرهنگی است، ادامه داد: این دستگاه اجرایی به این مهم اذعان دارد.

قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام تصریح کرد: مردم استان ایلام از جمله مناطقی هستند که علاقه‌مند و راغب برای دیدن آثار تاریخی از جمله محوطه‌های تاریخی، اماکن باستانی و بناهای فرهنگی هستند.

احمدی عنوان کرد: بر این اساس این موضوع مهم، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام را بر آن داشته در این راستا سیاستگذاری و برنامه‌ریزی لازم داشته باشد.

قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: بر این اساس این دستگاه اجرایی خود را موظف به تدوین استاندارد‌ها در این حوزه کرده است.

وی ادامه داد: میراث فرهنگی معتقد است که برای حفاظت از میراث فرهنگی و توسعه‌ گردشگری باید زمینه‌ بازدید گردشگران از این اماکن و بناهای تاریخی بر اساس قوانین و ضوابط ایجاد شود.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول