اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 3 میلیارد ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از فرهنگسرای الغدیر مراغه

فرهنگسرای الغدیر مراغه با صرف 3 میلیارد ریال و با زیربنای 350 متر مربع توسط شهرداری در محله ولیعصر این شهر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از فرهنگسرای الغدیر مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، امام جمعه مراغه شنبه‌شب در مراسم افتتاح فرهنگسرا الغدیر مراغه بر توجه بیشتر به آموزش مسائل دینی و خانواده در فرهنگسراها تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی با اشاره به نقش فرهنگسراها در آشنایی شهروندان با فرهنگ شهروندی افزود: لازم است در کنار فرهنگ شهروندی مسائل دینی و قرآنی نیز به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

امام جمعه مراغه در ادامه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها را بهترین فرصت برای انتخاب افراد شایسته برای خدمت به مردم اعلام کرد.

شهردار مراغه نیز در این مراسم با بیان اینکه این سومین فرهنگسرایی است که در مراغه به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تا پایان سال نیز چهارمین فرهنگسرا و کتابخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

نادر ابراهیمی افزود: این فرهنگسرا مجهز به کارگاه کامپیوتر، کارگاه سمعی بصری برای زبان‌های خارجی، قرآن و نهج البلاغه کلاس آشپزی و کارگاه‌های نقاشی و خوشنویسی است.

انتهای پیام/60007/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول