اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد خبر داد

استقرار 141 شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: 141 شعبه اخذ رأی در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان مستقر می‎شود.

استقرار 141 شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران این استان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم به کار می‌گیریم.

وی از استقرار 141 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد هفت شعبه سیار و مابقی ثابت است.

کاظمی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم است، تصریح کرد: در همین راستا 2 هزار و 800 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرس، انتظامی و امنیتی مسئولیت برگزاری این انتخابات را برعهده دارد.

فرماندار شهرستان شهرکرد بر ضرورت همکاری و تعامل مطبوعات و رسانه‌های این استان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها و صدا و سیما نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند و می‎توانند در ایجاد شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی کمک کنند.

کاظمی بیان داشت: تاکنون تخلف انتخاباتی در شهرستان مشاهده نشده است.

 

انتهای پیام/68004/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول