اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد

حضور هنرمند جیرفتی در جشنواره موسیقی ایران در مالزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هنرمند جنوب کرمان از شهرستان جیرفت به منظور اجرای موسیقی آواها و نواهای محلی ایران در جشنواره موسیقی ایران در مالزی حضور می‌یابد.

حضور هنرمند جیرفتی در جشنواره موسیقی ایران در مالزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قدرت برموز هنرمند جنوب کرمان از شهرستان جیرفت به منظور اجرای موسیقی آواها و نواهای محلی ایران به عنوان یکی از نمایندگان کشور در جشنواره موسیقی ایران در مالزی حضور می‌یابد.

وی افزود: این حضور در پی کسب رتبه توسط هنرمند جنوب کرمان در بخش سازهای کوبه‌ای و تک‌نوازی با ساز (جره) در همایش موسیقی فولکوریک سازهای محلی استان کردستان رخ داده است.

حسینی با بیان اینکه پس از درخشش این هنرمند در همایش موسیقی فولکوریک سازهای محلی در استان کردستان، مدیر موسیقی فولکور ایران از وی برای حضور در جشنواره مالزی دعوت کرده است، اظهار داشت: جشنواره موسیقی آواها و نواهای محلی ایران به منظور معرفی فرهنگ غنی ایران در کشور مالزی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هم‌اکنون هنرمندان هفت انجمن از جمله انجمن موسیقی در جنوب کرمان فعالیت چشمگیری دارند.

انتهای پیام/80002/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول