اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکستان خبر داد

یک هزار هنرمند تاکستانی زیرپوشش بیمه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان گفت: یک‌هزار هنرمند تاکستانی زیرپوشش بیمه هستند.

یک هزار هنرمند تاکستانی زیرپوشش بیمه

منصور رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: گردهمایی بزرگ هنرمندان تاکستانی طی هفته جاری با تقدیر از هنرمندان بخش‌های مختلف و تجلیل از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان با اشاره به فعالیت 25 نفر از اساتید بخش‌های مختلف در کارگاه‌های هنری این شهرستان عنوان کرد: همچنین نشست هم‌اندیشی با موضوع حماسه سیاسی و اقتصادی نیز طی هفته جاری در شهر تاکستان برگزار شده است.

وی افزود: افتتاح نمایشگاه نقاشی انفرادی زیبا طاهر‌خانی از چهره‌های برجسته نقاشی کشور با 150 اثر نیز در حاشیه این نمایشگاه صورت می‌گیرد.

رحمانی با اشاره به افتتاح کارگاه نمایش شهر تاکستان در روز‌های پیش‌رو تصریح کرد: 300 هنرجو سالیانه در دوره‌های آموزشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکستان حضور می‌یابند.

وی عنوان کرد: موسیقی، نقاشی کودک، نقاشی آبرنگ، رنگ روغن، بازیگری، کارگردانی، نمایش‌نامه نویسی، عکاسی، فیلم‌سازی، شعر، داستان، قرآن، تجوید سطح یک و دو، روخوانی، روان‌خوانی قرآن کریم، از کلاس‌های فعال مجتمع فرهنگی و هنری امام‌ علی (ع) شهر تاکستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان با اشاره به ثبت مؤسسه فرهنگی و هنری تک منظوره هنر‌های نمایشی و حرکت از سوی اداره ثبت اسناد این شهرستان عنوان کرد: این مؤسسه دارای اساسنامه و هیئت مؤسس بوده و مدیریت آن با ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رحمانی عنوان کرد: تاکنون جلسات فعالیت‌های مؤسسه فرهنگی و هنری شهر تاکستان برگزار شده است و مجمع عمومی نیز طی روز‌های آینده تشکیل می‌شود و این مؤسسه دارای شماره حساب اختصاصی و ویژه نیز است.

وی اضافه کرد: تاکنون یک هزار هنرمند تاکستانی در سطح این شهرستان بیمه شده و عضو صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان با اشاره به پیگیری طرح مشاغل خانگی شهر تاکستان عنوان کرد: 14 فقره معرفی هنرمندان به بانک‌های عامل به منظور دریافت تسهیلات 50 میلیون ریالی تاکنون در شهر تاکستان با مجموع تسهیلات 700 میلیون ریالی صورت گرفته است.

رحمانی ادامه داد: 9 نفر از افراد متقاضی دریافت تسهیلات شهرستان تاکستان به بانک تجارت و پنج نفر نیز به بانک ملت معرفی شده‌اند و نیز دو گروه تئاتر تاکنون در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول