اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

هنرمندان و نویسندگان البرزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از اعزام هنرمندان و نویسندگان این استان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

هنرمندان و نویسندگان البرزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند

نادر ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به قشرهای مختلف مردم از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود لذا باید تدابیر اساسی به منظور تحقق اهداف اندیشیده شود.

وی افزود: نسل جوان ما نیاز دارد تا با مفاهیم جبهه، جنگ، ایثار و شهادت آشنا شده و ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را به خوبی لمس کند.

این مسئول ادامه داد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 47 نفر از هنرمندان این استان که شامل عکاسان، فیلمنامه‌نویسان، نویسندگان که از اعضای انجمن هنری تئاتر و فیلم دفاع مقدس استان البرز و انجمن ادبی هستند از این مناطق جنگی بازدید می‌کنند.

وی تأکید کرد: بر این اساس این هنرمندان طی سه روز به همراه تعدادی از فرماندهان و رزمندگان کرجی که در دوران دفاع مقدس در این مناطق با دشمن بعثی مقابله کرده بودند از مناطق عملیاتی گیلان‌غرب، قصر شیرین، سومار، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، مرصاد و نفت شهر بازدید می کنند.

به گفته وی در این اردوی سه روزه قرار است هنرمندان با شرکت در عملیات صعود به ارتفاعات بازی دراز در روز فتح این قله استراتژیک به همراه آحاد مردم با آرمان‌های بلند امام راحل بیعت مجددی ببندند.

انتهای پیام/23002/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول