اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز بزرگداشت شیخ کلینی صورت گرفت

افزایش کتب تخصصی حقوق کتابخانه شیخ کلینی

کتب تخصصی حقوق کتابخانه شیخ کلینی در شهرری همزمان با سالروز بزرگداشت وی افزایش یافت.

افزایش کتب تخصصی حقوق کتابخانه شیخ کلینی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، مسئول کتابخانه شیخ کلینی اظهار کرد: همزمان با روز بزرگداشت شیخ کلینی ویژه برنامه‌هایی را در این راستا برگزار خواهیم کرد.

مجید طبرزدی اضافه کرد: همزمان با این روز کتابخانه شیخ کلینی با مشارکت هیئت امناء و فعالان مساجد محلات اقدام به تکمیل بانک اطلاعات تدوینی 72 شهید محله منصوریه و منگل شهرری کردند.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل کردن بانک اطلاعاتی 72 شهید از اسناد موجود در پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد استفاده کردیم.

این مسئول ادامه داد: همچنین با خانواده، دوستان و هم‌رزمان شهیدان به صورت حضوری مصاحبه کردیم.

طبرزدی خاطرنشان کرد: این اطلاعات شامل عکس، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه شهید و ... است که به صورت فایل دیجیتال رایگان در اختیار مخاطبان کتابخانه و همه شهروندان قرار خواهد گرفت.

مسئول کتابخانه شیخ کلینی در ارتباط با ویژه برنامه‌های این مرکز فرهنگی ادامه داد: خاطره‌نویسی، خلاصه‌نویسی، کتب تخصصی حقوق، کتابخانه بصیرت، مشاوره گروهی و میراث ماندگار از عناوین ویژه برنامه روز بزرگداشت شیخ کلینی هستند.

وی افزود: در خاطره نویسی از زبان کودک و نوجوان شرکت کنندگان برگه‌هایی را دریافت خواهند کرد و از خاطره‌های خود می‌نویسند.

طبرزدی اظهار کرد: در خلاصه‌نویسی کتاب کتابخانه، به شرکت کنندگان کتاب‌هایی امانت داده شده و آنها خلاصه کتب را در 10 سطر نوشته و به مرکز تحویل می‌دهند این برنامه برای گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

مسئول کتابخانه شیخ کلینی با اشاره به کتب تخصصی حقوق گفت: در این کتابخانه علاوه بر کتاب‌های عمومی، کتاب‌های تخصصی حقوق نیز خریداری شده و مخاطبان از کل تهران می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این کتابخانه تخصصی برای پاسخ به نیاز حقوقدانان و کارشناسان حقوق راه‌اندازی شده است و از این کتب در کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موجود نیست.

طبرزدی به برنامه میراث ماندگار اشاره کرد و ادامه داد: در برنامه میراث ماندگار محصولات فرهنگی طراحی و تولید می‌شود؛ برای این کار با هدف رویکرد سبک زندگی ایرانی اسلامی از کتب اصول کافی و الخصال استفاده شده است.

مسئول کتابخانه شیخ کلینی با اشاره به بخش‌های مختلف این مرکز فرهنگی اضافه کرد: مخزن این کتابخانه دارای 35 هزار عنوان کتب مجله، نشریات و ... است که از میان آنها 25 هزار کتب در بخش‌های عمومی شامل کتب چاپی، گویا، بریل، سمعی بصری، بلوتوثی و ebook» بوده که در اختیار تمام اعضای کتابخانه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس شهرری، چهارراه فدائیان اسلام، بلوار شهید کریمی نرسیده به اداره گذرنامه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 2- 33753031 و 1-33370700 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2462/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول