اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کبودراهنگ خبر داد

بهره‌برداری از 2 کتابخانه عمومی در کبودراهنگ

فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: در سال جاری دو کتابخانه عمومی در ‌داق‌داق‌آباد و کتابخانه رسالت شیرین‌سو در شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 2 کتابخانه عمومی در کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم غلامی بعد از ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ ضمن اعلام رضایت از عملکرد مطلوب کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ در زمینه ارائه خدمات و ترویج امر کتاب و کتابخوانی عملکرد مطلوبی داشتند.

وی گفت: در سال جاری دو کتابخانه عمومی دا‌ق‌داق آباد و کتابخانه رسالت شیرین‌سو در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار کبودراهنگ ادامه داد: اصلی‌ترین برنامه این انجمن در سال جاری پیگیری راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی در روستاهای دوردست شهرستان است به طوری که باید با استفاده از حداقل فضاهای موجود در آن روستاها به این امر مبادرت شود.

وی با اشاره به سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از شهرداری‌ها اضافه کرد: شهرداران تابعه پرداخت سهم واقعی کتابخانه‌ها را در دستور کار خود داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ نیز گفت: امیدوارم با همکاری بیشتر با آموزش و پرورش شهرستان در سال جاری بتوانیم در برگزاری مسابقات فرهنگی تعامل بیشتری داشته باشیم.

سید جواد معینی افزود: در سال گذشته کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در شاخص‌های جذب عضو فعال، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری جلسه‌های انجمن، تجهیز بخش کودکان، اجرای نرم‌افزار سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی و خدمات اینترنتی به مراجعان رتبه‌های برتر استانی را کسب کرده است.

در پایان این جلسه بخشدار مرکزی کبودراهنگ و بخشدار شیرین‌سو از آمادگی خود در راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی در روستاهای علاقه‌مند به موضوع کتاب و کتابخوانی با همکاری دهیاران و اعضای شورای اسلامی در آن روستاها خبر دادند.

انتهای پیام/89003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول