اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری

کتابخانه قلعه کعبی بهبهان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: کتابخانه عمومی قلعه کعبی بهبهان با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به بهره‌برداری می‌رسد.

کتابخانه قلعه کعبی بهبهان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان لفته منصوری اظهار کرد:‌ کتابخانه عمومی امام محمد باقر(ع) با مساحت 270 متر مربع و زیربنای 270 متر مربع با اعتباری بالغ بر یک‌ هزار و 500 میلیون ریال ساخته شد و به منظور بهره‌برداری در روز پنج شنبه 19 اردیبهشت 92 افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی امام محمد باقر(ع) به عنوان تنها مکان فرهنگی در روستای قلعه کعبی بخش زیدون از توابع شهرستان بهبهان است که ساختمان آن توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ساخته و به نهاد کتابخانه‌های عمومی به ‌منظور بهره برداری واگذار شده است.

منصوری تصریح کرد: این کتابخانه عمومی با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و رسما آغاز به کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: این کتابخانه عمومی دارای بخش‌های مخزن، امانت کتاب، بخش مرجع، سالن‌های مطالعه، جستجوی کتاب، نمایه نشریات، نشریات و مجلات است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: کتابخانه عمومی امام محمدباقر(ع) برنامه‌های فرهنگی زیادی را برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌ که با آغاز به کار رسمی آن در روز پنجشنبه این خدمات ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول