اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان خبر داد

افتتاح حساب ویژه کمک‌های مردمی به کتابخانه‌های اصفهان

مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان از افتتاح حساب ویژه کمک‌های مردمی و خیران به کتابخانه‌های اصفهان در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح حساب ویژه کمک‌های مردمی به کتابخانه‌های اصفهان

غلامرضا یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هفته گذشته نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز برگزار شد که در این جلسه اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

وی افزود: بر این اساس محمدرضا کجانی به عنوان رییس هیئت‌مدیره، اکبر مقاره‌عابد به عنوان نایب‌رئیس، رضا صادقی به عنوان خزانه‌دار و حسن حاتمی به عنوان منشی انتخاب شدند و سید مصطفی موسوی با اتفاق آراء به عنوان مدیرعامل انجمن خیران کتابخانه ساز استان اصفهان برگزیده شد.

مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره این انجمن 11 نفر هستند، تاکید کرد: همچنین یک نفر به عنوان بازرس، یک نفر بازرس علی البدل و دو نفر عضو علی البدل نیز پیش از این در جلسه هیئت امنا انتخاب شدند.

وی ادامه داد: قرار است در جلسه بعدی که اعضای انجمن خیران کتابخانه‌ساز حضور دارند استراتژی کتابخانه‌های عمومی در قالب سند چشم‌انداز 20 ساله برای آنها تشریح شود و کمبودها و نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار گیرد.

یاوری با بیان اینکه قرار است جلسه‌ای با عنوان مجمع خیران تشکیل شود که بیش از 100 نفر از اعضا را شامل می‌شود، ادامه داد:  امیدواریم بتوانیم از کمک‌های مردمی استفاده کنیم و بدین منظور قرار است حسابی افتتاح شود تا بتوانیم از کمک‌های خیران بنا بر رای هیئت مدیره در جای  مناسب خود برای جبران  کمبود فضاهای کتابخانه ای، توسعه مطالعه و ساخت کتابخانه استفاده کنیم.

انتهای پیام/63008/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول