اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش خبر داد

راه‌اندازی تشکل‌های علمی و فرهنگی در کتابخانه عمومی آبپخش

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش از راه‌اندازی تشکل‌های علمی و فرهنگی در کتابخانه عمومی آبپخش خبر داد.

راه‌اندازی تشکل‌های علمی و فرهنگی در کتابخانه عمومی آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، علی دهقان یکشنبه‌شب در نشست مشورتی با اعضای کتابخانه عمومی آبپخش اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی یکی از مهم‌ترین اماکن فرهنگی در جوامع محسوب می‌شوند و پویایی و نشاط کتابخانه‌ها، نمودی از پویایی و نشاط فرهنگی در جوامع انسانی است.

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش خاطرنشان کرد: افزایش کیفی خدمات کتابخانه‌ عمومی آبپخش از اهداف مهمی است که با همراهی اعضای انجمن عمومی کتابخانه و اعضای فعال این کتابخانه برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

دهقان، حضور کتابخانه در برنامه‌های اجتماعی را زمینه‌ساز ارتباط بیشتر مردم با این نهاد فرهنگی دانست و بیان داشت: حضور مستمر در برنامه‌های مناسبتی ایام مختلف سال رویکردی است که به‌منظور آشنایی و ارتباط بیشتر مردم با کتابخانه عمومی در دستورکار قرار گرفته و برنامه‌ریزی و اقدامات گسترده‌ای به این منظور شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش تجلیل از دانشجویان آبپخشی که از خدمات کتابخانه عمومی استفاده کرده‌اند، از برنامه‌های تشویقی است که در فصل تابستان انجام می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: مسابقه پیامکی عترت مطهر و نیمه انتظار به مناسبت نیمه شعبان از برنامه‌های فرهنگی و دینی است که با همکاری انجمن‌‌های علمی و ادبی کتابخانه صورت می‌گیرد.

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش عنوان کرد: برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی قبله اول به‌ مناسبت روز قدر و مسابقه نقاشی کودکانه از برنامه‌هایی است که در قالب فعالیت‌های انجمن فرهنگی اتخاذ شده و با هماهنگی اعضای انجمن فرهنگی و هنزی کتابخانه عمومی با مطلوب‌ترین کیفیت اجرا می‌شود.

دهقان ابراز داشت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از مهم‌ترین مسائلی است که در قالب برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی است و برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب برتر از رویکردهایی است که کتابخانه عمومی آبپخش به‌منظور عمل به وظیفه دینی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف انجام داده است.

وی از راه‌اندازی تشکل‌های علمی و فرهنگی در کتابخانه عمومی آبپخش خبر داد و افزود: تشکیل گروه‌ها و حلقه‌های علمی، ادبی و هنری با همراهی نخبگان فرهنگی منطقه آبپخش از برنامه‌های شاخصی است که پس از انجام فعالیت‌های کارشناسی و بررسی‌های لازم در نیمه نخست سال جاری شاهد آن خواهیم بود.

دهقان در پایان بیان داشت: با درخواست جمع کثیری از دانش‌آموزان و جوانان عضو کتابخانه عمومی آبپخش در فصل تابستان شاهد برگزاری اردوهای علمی و فرهنگی درون و برون استانی خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول