اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب صورت می‌گیرد

ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان کتابخانه‌های همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران، کارشناسان کتابخانه‌های عمومی همدان، مشاوره‌ فنی و تخصصی کتاب را به مراجعان ارائه می‌کنند.

ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان کتابخانه‌های همدان

ارشاد استعدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برپایی بیست و ششمین نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: نمایشکاه کتاب از 10 اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران گشایش یافت که علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند به این مجموعه فرهنگی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه علاقه‌مندان به کتاب همواره به دنبال تازه‌های این حوزه هستند، نمایشگاه بهترین فرصت برای دوستداران کتاب است تا بتوانند به تازه‌های نشر دست یابند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به استقرار دو کارشناس نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در این نمایشگاه اظهار داشت: کارشناسان کتابخانه‌های عمومی استان همدان در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران مشاوره‌های فنی و تخصصی کتاب به مراجعان ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه کتاب غرفه‌ای به همین عنوان دارد از هر استان دو کارشناس در آن برای ارائه خدمات مشاوره‌ای حضور دارند که استان همدان نیز به این امر مبادرت کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در پایان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را موجب آشنایی مردم با کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: نمایشگاه‌ها نقش بسزایی در تقویت و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد که باید هر چه بیشتر به برگزاری این نمایشگاه‌ها در شهرها و روستاها اهتمام داشت.

انتهای پیام/89003/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول