اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

فضای مجازی عرصه تاخت و تاز دشمن برای مقابله با نظام است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: فضای مجازی عرصه تاخت و تاز دشمن برای مقابله با نظام اسلامی است.

فضای مجازی عرصه تاخت و تاز دشمن برای مقابله با نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی شامگاه سه‌شنبه در نخستین جشنواره افسران جوان جنگ نرم اظهار کرد: جنگ نرم عرصه‌ای است که به فرموده مقام معظم رهبری همه افراد جامعه باید در عرصه باشند.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه دفاع از ارزش‌های اسلامی از تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم است، خاطرنشان کرد: دفاع از کیان اسلامی باید اولویت مبارزه در جبهه جنگ نرم باشد.

*افسران جوان جنگ نرم میدان‌دار باشند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه باید در فضای مجازی افسران جوان جنگ نرم میدان‌دار باشند، یادآور شد: دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم باید در صحنه حضور فعالی داشته باشند.

وی، دانشگاه را میدان مبارزه با توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم برشمرد و گفت: باید با هجمه‌های دشمنان که ارزش‌های اسلامی را مورد هجوم قرار داده‌اند، مقابله کرد.

بابایی با اشاره به اینکه دشمن با همه ابزار و امکانات در این صحنه حضور دارد، گفت: دشمن با تهاجم نظامی، اقتصادی و فرهنگی به مقابله با نظام اسلامی آماده است.

وی با بیان اینکه باید افسران جنگ نرم به توطئه‌های دشمنان آشنا شوند، عنوان کرد: دشمن همواره برای این قشر برنامه‌ریزی لازم را دارد.

*افزایش بصیرت دانشجویان در مقابل توطئه‌های دشمنان

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان بر ضرورت هوشیاری دانشجویان در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و بیان داشت: باید با افزایش بصیرت دانشجویان در مقابل توطئه‌های دشمنان اقدام کرد.

وی با اشاره به شرکت 85 وبلاگ و سایت در نخستین جشنواره افسران جوان جنگ نرم تصریح کرد: 15 وبلاگ‌نویس برتر در این مراسم تجلیل می‌شوند.

بابایی، معرفی وبلاگ‌نویسان جوان برتر را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: دانشجویان بسیجی به عنوان پرچمداران فضای سایبری باید همواره در صحنه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه طی 34 سال گذشته ملت ایران همواره در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است، یادآور شد: ملت ایران با فرهنگ غنی و ارزش‌های اسلامی همواره حرفی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول