اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

زنده نگه داشتن یاد شهدا رمز موفقیت در جنگ نرم است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا مهم‌ترین رمز موفقیت در جنگ نرم است، گفت: شهدای ما با پیروی از ولایت گام در این عرصه گذاشته‌اند و این ولایتمداری آن‌ها را به قله‌ کمال ‌رساند.

زنده نگه داشتن یاد شهدا رمز موفقیت در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سردار سید هاشم غیاثی صبح امروز در یادواره شهدای بجستان اظهار داشت: نکته مشترک تمام شهدا خلوص و ولایتمداری آنها است.

وی افزود: آنچنان که حضرت زهرا(س) به پیروی از امام زمان خود به شهادت رسیدند، شهدای ما هم به پیروی از ولایت قدم در این عرصه گذاشته‌اند و این ولایتمداری انسان را به قله‌ کمال می‌رساند.

غیاثی با اشاره به فرهنگ شهادت افزود: یکی از مهم‌ترین ابزارهای در اختیار ما برای مقابله با جنگ نرم، همین شهدا و زنده نگاه داشتن یاد آنهاست.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: همه با شهدا عهد و پیمان ببندیم که با حضور حداکثری و با بصیرت خود، راه آنها را ادامه دهیم و حماسه سیاسی بزرگی خلق کنیم.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام محمدحسن ایزدی، امام جمعه بجستان گفت: بسیاری از افراد موقع مرگ می‌میرند، اما برخی هنگام مرگ خود تولدی دیگر را تجربه می‌کنند که این سعادت نصیب شهدا می‌شود.

وی افزود: شهدا افتخار زیادی را نصیب جامعه خود می‌کنند آنچنان که سیدالشهدا با جمله "هیهات من الذله"، سعادت ابدی را نصیب جامعه بشری کرد، این جمله یک جمله حماسی است و امام راحل هم می‌فرمودند ما را بکشید تا ملت‌ها بیدار شوند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول