اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

ظرفیت‌های مردمی در عرصه جنگ نرم استفاده شود

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌هایی که بین اقشار مختلف مردم نهفته است باید در عرصه جنگ نرم احیا شده و به کارگیری شود.

ظرفیت‌های مردمی در عرصه جنگ نرم استفاده شود

رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایط حاضر وضعیت پیچیده‌ای دارد به طوری که در جنگ نرم قرار داریم بنابراین برای اینکه به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غلبه کنیم باید از نیروهای مردمی به شکل مطلوب استفاده شود.

وی به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: هشت سال جنگ تحمیلی از طریق بهره‌گیری نیروهای مردمی با سربلندی به پایان رسید بنابراین در شرایط جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز باید اقشار مختلف جامعه را به یاری بطلبیم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنانچه این احساس در اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجو، فرهنگی، کسبه و ... ایجاد شود که در دولت اسلامی به آنها بها داده می‌شود با اشتیاق و علاقه‌مندی بیشتر در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور پیدا کرده و حماسه آفرین می‌شوند.

خضری بر لزوم اتحاد و همدلی قوای سه گانه مقننه، مجریه و قضائیه تاکید کرد و اظهار داشت: کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتحاد و همدلی مردم را برای خود الگو قرار دهند چرا که یکی از مهم‌ترین رکن‌ها برای تحقق یافتن آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی همدلی و همکاری است.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از مدیریت توانمند در موقعیت‌های مختلف اظهار داشت: دومین رکن برای تحقق یافتن چشم‌انداز تعریف شده برای کشورمان، بهره‌گیری از ظرفیت مدیریتی موجود است تا از طریق اتخاذ سیاست‌های درست و عالمانه کشورمان به سمت تعالی سوق پیدا کند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول