اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک:

غیرت مردان و عفت زنان‌ ‌هد‌ف اصلی‌ جنگ نرم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌ شهرستان شهربابک گفت: غیرت مردان وعفت زنان اصلی‌ترین‌ اهداف جنگ نرم است.

غیرت مردان و عفت زنان‌ ‌هد‌ف اصلی‌ جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، علی اسدی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی شهربابک اظهار داشت: امروز‌ دشمنان اسلام برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار تلاش کرده‌ و دست به راهکارهای مختلفی زده‌ و به این نتیجه رسیدند‌ که فقط از طریق جنگ نرم و تأثیرگذاری بر روی عقاید جوانان می‌توانند به هدف خود برسند.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین ابزارهای جنگ نرم شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه است که هدف آن ترویج بی‌بند و باری، فساد و تبلیغ زندگی غربی است.

اسدی با بیان اینکه در حال حاضر 400 شبکه ‌ماهواره‌ای در حال تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی است، افزود: بسیاری از خانواده‌ها غافل از آسیب‌های جدی که ماهواره ‌بر پیکره خانواده وارد می‌کند، این وسیله را ابزاری برای سرگرمی خود قرار می‌دهند و تحت تأثیر تبلیغات سوء ماهواره قرار می‌گیرند.

وی، رشد آمار طلاق را نشأت گرفته از سریال‌های ماهواره دانست و گفت: تنها راه مقابله با این تهدیدات، تقویت اعتقادات معنوی است و جوانان‌ با حضور پررنگ خود در مساجد و حلقه‌های صالحین می‌توانند اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف تقویت و پاسخ شبهات خود را نیز دریافت کنند.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف از جمله در عرصه نظامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، به طوری که با مجهز شدن به مدرن‌ترین تجهیزات نظامی به یک قدرت بزرگ در جهان تبدیل شده‌ که هیچ کشوری حتی آمریکا جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

وی با اشاره به انتخابات خردادماه سال جاری بر حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.

انتهای پیام/80023/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول