اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

تحمیل جنگ نرم ناشی از یاس دشمن در حمله نظامی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: جنگ نرم دشمنان علیه ایران، ناشی از یاس و ناامیدی آنها در حمله نظامی است.

تحمیل جنگ نرم ناشی از یاس دشمن در حمله نظامی است

روح‏الله صمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اگر ملتی برای حفظ دستاوردهای خود توانمندی، عزت و اقتدار لازم را نداشته باشد باید برای آن متاثر شد.

وی با اشاره به اینکه اگر ملتی نتواند در دنیایی که دشمنان متعددی دارد آماده مقابله با آنها شود، هرگز نمی‏تواند دستاوردهای خود را حفظ کند خاطر‌نشان کرد: امروز باید در مرحله نخست توان نظامی و دفاعی خود را به جایی برسانیم که دشمنان از حمله و تجاوز به کشور مایوس شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه امروز فعالیت‏های فرهنگی دشمنان و جنگ نرمی که علیه کشور به راه ‏انداخته‌اند، ناشی از یاس آنها در حمله نظامی است، اضافه کرد: ارتش یک ملت به معنی اقتدار و توانمندی آن ملت محسوب می‏شود.

وی با بیان اینکه امروز شاهد پیشرفت‏های کشور در زمینه صنایع دفاعی هستیم، تصریح کرد: این پیشرفت‏ها سربلندی و سرافرازی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشان می‏دهد.

صمدی با اشاره به اینکه پس از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و جانانه رزمندگان جمهوری اسلامی ایران، دشمنان نتوانستند با وجود توطئه‏های فراوان به خاک مقدس کشور دست‌اندازی کنند، ادامه داد: آنها حتی جرأت شیطنت در این زمینه را نیز نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه یاس و ترس دشمنان بیانگر اقتدار نظامی و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خاک و مردم خود سر از پا نمی‏شناسند.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول