اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

حمایت از بیماران خاص در آبیک رشد چشم‌گیری دارد

فرماندار شهرستان آبیک حمایت از بیماران خاص را در آبیک چشم‌گیر دانست.

حمایت از بیماران خاص در آبیک رشد چشم‌گیری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی در بازدید از مؤسسه خیریه حمایت از بیماران خاص و نیازمندان آبیک (محاب) اظهار داشت: مؤسسه محاب مؤسسه‌ای عام‌المنفعه است که خدمات زیادی را به بیماران و نیازمندان آبرومند شهرستان آبیک ارائه می‌دهد.

وی افزود: اگر فردی به مؤسسه کمک کند، نباید منتی بر موسسه بگذارد، چراکه با کمک به مؤسسه و بیماران و نیازمندان در واقع توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره می‌کند.

این مسئول ادامه داد: کمک به بیماران و نیازمندان، ضامن سلامتی انسان است.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در کشورهای خارجی هم تشکل‌های غیردولتی فعالیت می‌کنند، اما در کشور ما که به نام جمهوری اسلامی مزین است، علاوه بر نگاه مادی، دیدگاه معنوی نیز بر مؤسسات و تشکل‌های غیردولتی حاکم است.

داداشی بیان کرد: اگر تشکل‌های غیردولتی قوی عمل کرده، مردم می‌توانند با برنامه‌ریزی به مؤسسات و تشکل‌ها کمک کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم مسئولان نیز همگام با تشکل‌ها و مؤسسات غیردولتی در راستای خدمت‌رسانی به مردم، نظام و ولایت گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

شهلا فاطمی، مدیر مؤسسه خیریه حمایت از بیماران خاص و نیازمندان آبیک (محاب) نیز در این دیدار اظهار داشت: 199 بیمار خاص در این مؤسسه پرونده ثابت دارند که از این تعداد 88 نفر به سرطان، 29 نفر به بیماری‌های صعب‌العلاج، چهار نفر به هموفیلی، سه نفر به بیماری کلیوی، 28 نفر به دیابت، 10 نفر به تالاسمی، 17 نفر به ام‌اس، هشت نفر به هپاتیت، پنج نفر به صرع مبتلا هستند.

وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته توانستیم برای بیش از یک میلیارد ریال از مردم، خیرین، مسئولان و حامیان این موسسه کمک جمع‌آوری کنیم.

این مسئول ادامه داد: سالانه یعنی پیش از آغاز سال نو و در ماه مبارک رمضان خواروبار کامل بین بیماران و نیازمندان خاص توزیع می‌کنیم.

فاطمی بیان کرد: خوشبختانه مؤسسه محاب تنها تشکل استان قزوین است که دارای ناظر مالیاتی است.

وی با اشاره به تعدد شرکت‌ها در شهرستان آبیک تأکید کرد: شرکت‌ها کمک‌ها‌ی خود را به طور نقدی به حساب مؤسسه واریز کرده تا به موقع و برای نیازمندان و بیماران هزینه شود.

فاطمی از اعزام 40 نفر از بیماران خاص شهرستان آبیک به مشهد مقدس در روز یک‌شنبه 22 اردیبهشت ماه جاری با کمک یکی از خیرین همزمان با گرامیداشت هفته حمایت از بیماران خاص (20- 27اردیبهشت ماه) خبر داد.

انتهای پیام/77006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول