اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی کرمان:

بیماران روستایی ملزم به رعایت سیستم ارجاع نیستند

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان کرمان گفت: بیماران بستـری در بیمارستـان‌های طـرف قرارداد‌ استان کرمان در صندوق روستایی ملزم به رعایت سیستم ارجاع نیستند.

بیماران روستایی ملزم به رعایت سیستم ارجاع نیستند

محمد جعفری‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: استفاده از دفاتر بیمه ایرانیان مانند دفاتر کارمندی و سایر اقشار بوده و در تمام مؤسسات طرف قرارداد برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای بستری و سرپایی قابل استفاده است‌.

وی افزود: سهم پرداختی بیمه شده خویش‌فرما ‌از کل هزینه خدمات ارائه شده نیز مانند سایر صندوق‌های بیمه‌ای سازمان خدمات درمانی است.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان کرمان اظهار داشت: برای استفاده از این دفاتر برای معادل‌سازی داروهای شیمی درمانی بیماران سرطانی حداقل شش ماه سابقه بیمه‌ای لازم است.

وی در مورد خدمات ارائه شده به بیماران خاص افزود: بیماران خاص شامل‌ دیالیزی دائم، پیوند کلیه‌، تالاسمی‌، هموفیلی و ام ‌اس می‌شوند ‌که در دریافت خدمات و داروهای مورد نیاز مرتبط با بیماری خاص خود از تخفیف نسبت به سایر بیمه‌شدگان سازمان برخوردار هستند.

جعفری تصریح کرد: این بیماران برای دریافت دارو و یا خدمات بستری بیماری خاص خود صفر تا 10 درصد ‌فرانشیز پرداخت می‌کنند.

وی اظهار داشت: این تخفیف مربوط به ارائه خدمات مرتبط با بیماری خاص است و در سایر بیماری‌های غیر‌مرتبط با بیماری آن‌ها مانند سایر افراد فرانشیز هزینه پرداخت می‌کنند.

جعفری عنوان کرد: معادل‌سازی داروهای واحد خسارت متفرقه برای بیمه‌شدگان در صندوق ایرانیان و داروهای مشمول این موارد بعد از شش ماه از تاریخ صدور دفترچه قابل پرداخت است.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول