اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه خبر داد

برگزاری راهپیمایی سلامت در فیروزکوه / معاینه رایگان بیماران فیروزکوهی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از برگزاری راهپیمایی سلامت و معاینه رایگان بیماران فیروزکوهی به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت خبر داد.

برگزاری راهپیمایی سلامت در فیروزکوه / معاینه رایگان بیماران فیروزکوهی

فریبا ملاجعفری در حاشیه مراسمی به مناسبت هفته سلامت در فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: راهپیمایی سلامت در روز 22 فروردین‌ماه امسال با حضور مردم، مسئولان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سطح شهر برگزار می‏شود.

وی تصریح کرد: در این روز، غرفه سلامت نیز در کنار مسجد جامع شهر فیروزکوه برپا خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: به مناسبت هفته سلامت، جلسه‌های توجیهی در خصوص اهمیت هفته سلامت و کلاس‏های تحرک، تغذیه، کنترل فشار خون، استرس، مصرف دخانیات، شنوایی و بهداشت فردی بین عموم مردم شهرستان فیروزکوه برگزار شده است.

ملاجعفری گروه‏های هدف این برنامه‏ها را اقشار مختلف از جمله کارگران، کارفرمایان، اصناف، سالمندان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی، بسیجیان، دانش‏آموزان، بهورزان و رابطان بهداشتی، کارمندان و مسئولان اداره‌ها و سایر مردم فیروزکوه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‏های رسانه‏های مختلف، مراکز بهداشتی و درمانی و اداره‌ها و توزیع اقلامی نظیر بروشور، تراکت، پیامک، پلاکارد و چاپ اطلاعیه در روزنامه‏های محلی، اطلاع‏رسانی به‏موقع در خصوص برنامه‏های این هفته انجام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: همچنین در این هفته، مسابقات نقاشی، مقاله‏نویسی و جشنواره غذای سالم بین دانش‏آموزان مدارس این شهرستان برگزار می‏شود.

ملاجعفری ادامه داد: در روز 22 فروردین‌ماه سال‌جاری که پنجمین روز از هفته سلامت بوده، تمام مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی در شهرستان فیروزکوه بیماران را رایگان معاینه و فشار خون آن‌ها را کنترل می‏کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان، مسئولان اداره‌ها، فرماندار و امام جمعه فیروزکوه در هفته سلامت، آزمایشگاهی هورمونی در شهرستان فیروزکوه افتتاح می‏شود و با چند تن از سالمندان و بیماران هم دیدار به عمل می‏آید.

انتهای پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول