اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد

احداث مرکز ویژه بیماران سرطانی در همدان

رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان از احداث یک مرکز ویژه بیماران سرطانی در همدان خبر داد.

احداث مرکز ویژه بیماران سرطانی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رئیس مجمع خیران سلامت ظهر امروز به همراه جمعی از اعضای مجمع خیرین سلامت با نماینده ولی فقیه در همدان دیدار کرد.

محمدصادق صبا در این دیدار اظهار کرد: در یک سال گذشته مجمع خیرین سلامت با برگزاری کارگروه‌های متعددی در بخش سلامت، اقدام به اجرای رهنمودهای امام جمعه همدان و کارهای خیرخواهانه کرده است.

وی با بیان اینکه استان همدان در مجمع خیرین سلامت، در میانه راه است، افزود: مجمع خیرین سلامت در برخی از استان‌ها از همدان پیشروتر هستند،  و تلاش ما بر این مبناست که بتوانیم در این بخش به اهداف مد نظر تحقق بخشیم.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان با اشاره به اینکه ما دنبال شناسایی خیرین و هدایت آنها به سمت سلامت جامعه هستیم، اظهار کرد: دانشجویان دوره‌های تکمیلی در برخی نقاط به ویژه اسکان با مشکل مواجه بودند، که با کمک خیرین توانستیم زمینی را برای احداث خوابگاه 10 واحدی در دانشگاه علوم پزشکی به آنها اختصاص دهیم.

وی یادآور شد: با شناسایی خیرین و عنایت آنها در سال گذشته توانستیم یک دستگاه اکو و یک دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان بعثت خریداری کنیم که حدود 122 میلیون تومان به این دو دستگاه از سوی خیرین شناسایی شده، اختصاص یافت.

 

*تشکیل مجمع خیران سلامت در نهاوند

صبا از تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: بر اساس درخواستی که امام جمعه همدان مبنی بر ارائه مشاوره طلاق و ازدواج در مجمع خیرین سلامت داشتند، یک تیم مشاوره‌ای نیز تشکیل شده تا بتوان معضلات اجتماعی را کاهش داد.

وی ادامه داد: کار احداث بیمارستان فرشچیان نیز تا شهریور ماه به اتمام می‌رسد و امیدواریم که با راه‌اندازی این بیمارستان مشکل بیماران قلبی استان نیز رفع شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت همدان در پایان با اشاره به اینکه ساخت یک مرکز ویژه بیماران سرطانی نیز در دستور کار است، بیان داشت: در روستای خوربنده شهرستان رزن و دره مرادبیک همدان نیز دو خیر نیک‌اندیش خواستار ساخت یک درمانگاه شده‌اند.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول