اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان:

انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان مرکز آموزشی احداث می‌کند

مدیر‌عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان از احداث مرکز آموزشی ویژه برای پیشگیری از بروز بیمارهای خاص از جمله کلیه توسط این انجمن خبر داد.

انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان مرکز آموزشی احداث می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‌رضا طهماسبی ظهر امروز در دیدار مسئولان بهداشت و درمان و انجمن‌های خیریه استان با استاندار زنجان اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران هزار و 100 بیمار را زیرپوشش دارد.

وی به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از ورود بیماران مستعد به دوره دیالیز خبر داد و افزود: 295 بیمار در این راستا تحت مراقب هستند.

مدیر‌عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با تاکید بر نقش آموزش در بروز بیمارهایی مانند ناراحتی‌های کلیوی تصریح کرد: این انجمن در حال احداث یک مرکز آموزشی ویژه برای پیشگیری از بروز بیمارهای خاص از جمله کلیه است.

وی از پیش‌بینی انجام شده برای اختصاص یک طبقه از ساختمان پنج طبقه آموزشی در دست احداث برای خدمات‌رسانی به سالمندان خبر داد و اضافه کرد: ساختمان مورد نظر با کمک یک میلیارد تومانی مردم و خیران احداث می‌شود.

طهماسبی تکمیل ساختمان آموزشی مورد نظر را نیازمند حمایت دانست و ادامه داد: انجمن برنامه‌های دیگری هم برای تحقق اهداف خود در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به برنامه انجمن حمایت از بیماران کلیوی برای احداث باشگاه ورزشی گفت: احداث این مجموعه ورزشی نیاز به حمایت از بابت تهیه زمین دارد.

انتهای پیام/73004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول