اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شبکه بهداشت و درمان و به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت

عیادت مدیران گچساران از بیماران بیمارستان شهید رجایی

به مناسبت هفته سلامت، رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان از بیماران بیمارستان شهید رجایی گچساران عیادت کردند.

عیادت مدیران گچساران از بیماران بیمارستان شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان امروز و به مناسبت هفته سلامت به همراه جمعی از مسئولان ادارات و نهادها با اهدای گل از بیماران بیمارستان شهید رجایی گچساران عیادت کردند.

در این برنامه، رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ضمن عیادت از بیماران از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرده و با بیماران به گفت‌و‌گو پرداخت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در حاشیه این برنامه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: عیادت از بیماران سنت نیکویی بوده که شایسته است در مناسبت‌های مختلف و به طور مستمر این سنت حسنه اجرایی شود. 

ستار اسدپور با اشاره به همکاری و همراهی رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان در اجرای این برنامه ابراز داشت: هفته سلامت، بهترین فرصت برای یاد نمودن از بیماران است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته سلامت در گچساران، مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افزود: اجرای این برنامه‌ها تنها با تلاش دست‌اندرکاران سلامت این شهرستان امکان یافته و باید از همکاری اصحاب رسانه شهرستان گچساران، برای بازتاب این فعالیت‌ها، قدردانی کرد.

ارسال 70 هزار پیامک بهداشتی در گچساران به مناسبت هفته سلامت

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: نواختن زنگ سلامت، اهدای مسواک رایگان به دانش‌آموزان مدرسه حافظ، اعزام تیم پزشکی به منطقه عشایری دریلا برای ویزیت رایگان، پاکسازی مناطق گردشگری قلات و گناوه، ارسال 70 هزار پیامک با محتوای بیماری فشار خون مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در هفته سلامت سال 92 بوده است.

اسدپور عیادت از بیماران، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ادارات و مدارس و برپایی چادر سلامت در مناطق پر رفت و آمد شهر را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته سلامت عنوان کرد.

وی بیان داشت: شعار سازمان بهداشت جهانی در سال 2013 « فشار خون را جدی بگیریم» بوده که برنامه‌های خوبی در این هفته و با محوریت این شعار در گچساران اجرا شد.

اسدپور با تأکید بر لزوم ارائه اقدامات مستمر آموزشی برای آگاهی‌بخشی هر چه بیشتر به عموم جامعه در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه فشار خون، همکاری هر چه بیشتر رسانه‌ها در این زمینه را خواستار شد.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول