اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد خبر داد

ساخت استراحتگاه برای همراهان بیماران در بیمارستان امام رضا(ع)

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از ساخت استراحت‌گاه همراهان بیمار در پارکینگ بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد.

ساخت استراحتگاه برای همراهان بیماران در بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا زعیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان امام رضا (ع) یکی از بیمارستان‌های بزرگ شهر مشهد است که بیماران شهرهای دیگر به آن مراجعه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از این‌رو با توجه به ترافیک اطراف این بیمارستان و درخواست مکرر همراهان بیمار اسکان موقت شهرداری مشهد با مشارکت بیمارستان امام رضا(ع) اقدام به احداث پارکینگی در مساحتی بالغ بر 4 هزار و 400 متر مربع در شش طبقه کرده که طبقه چهارم این پارکینگ به ساخت مکانی برای همراهان بیمار اختصاص یافت.

زعیمی با بیان اینکه این پارکینگ در دو بخش عمومی و اختصاصی ساخته می‌شود، اعلام کرد: امروزه مشکل کمبود پارکینگ یکی از معضلات عمده شهر مشهد است که هزینه‌های بسیاری را بر دوش این شهر می‌گذارد.

وی رشد فرهنگ ترافیک در مشهد را نسبت به سال‌های گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکی از موارد مربوط به رفع مشکلات ترافیکی در زمینه کاهش استفاده از بوق و رعایت حق تقدم عابران است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: با رشد جمعیت و شرایط ویژه شهر مشهد به لحاظ زیارتی بودن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در آن از اهمیت خاصی برخوردار است و از این رو استفاده از روش‌های مناسب برای تبلیغات این قوانین همواره مورد تاکید شورای شهر بوده است.

وی بازدارندگی برخی قوانین راهنمایی و رانندگی را مناسب ندانست و اظهار کرد: نسبت به برخی تخلفات باید با افزایش جریمه بیشتری اقدام شود.

زعیمی روند ساخت ایستگاه‌های دوچرخه را نیز ضعیف خواند و افزود: تا حدودی با توجه به افزایش نرخ مصالح و تجهیزات کار به کندی در حال پیشرفت است که از این رو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی در هر جلسه خود به بررسی نحوه اجرا از طرف پیمانکار پرداخته و موارد مورد نیاز را به وی متذکر شده است.

انتهای پیام/70002/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول