اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود انتقاد کرد

نبود پزشک و امکانات بیمارستان هشترود و سردرگمی بیماران

امام جمعه هشترود از نبود امکانات و پزشک و وضعیت بیمارستان هشترود انتقاد کرد و گفت: مردم هشترود نمی‌دانند وقتی دچار بیماری می‌شوند به بیمارستان بدون پزشک و امکانات هشترود بروند یا با خرج هزینه‌های گران به شهرهای اطراف بروند.

نبود پزشک و امکانات بیمارستان هشترود و سردرگمی بیماران

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود، شرکت گسترده در انتخابات را وظیفه هر ایرانی دانست و حضور گسترده آنها را ننگ دشمنان و آبروی نظام دانست.

دشمنان درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند

وی افزود: دشمنان در هر دوره از انتخابات با دادن شعارهای ضد انقلابی در صدد کم رنگ کردن انتخابات را دارند اما غافل از اینکه ملت ایران با شرکت گسترده خودجواب دندان شکنی به دشمنان می‌دهند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه از مردم خواست در انتخاب افراد اصلح دقت کنند و افرادی که تابع ولایت فقیه و دوستدار نظام و کشوری هستند را انتخاب کنند و از ورود افراد ناشاسیت خودداری کنند.

امام جمعه هشترود با اشاره به اینکه حماسه سیاسی مردم انتخاب اصلح است، گفت: مردم به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه برون‌رفت از مشکلات عمل به رهنمودهای رهبری است بنا بر این کسی را انتخاب می‌کنند که ولایت پذیری عملی داشته باشد.

سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است

رشادی در ادامه با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است و این نهاد به عنوان یک دانشگاه است زیرا در این نهاد مقدس مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تجهیزات نظامی ساخته می‌شود که دانشمندان کشورهای پیشرفته از ساخت آن عاجزند.

رشادی سپاه پاسداران را بازوی توانمند ولایت و حافظ انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: ملت ایران رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی پاسداران را در جنگ تحمیلی از یاد نخواهند برد و ملت ایران مدیون رشادت‌ها و از جان گذشتگی شهدای پاسدار است.

وی همچنین به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی و دفاعی در جایگاه کشورهای برتر جهان قرار گرفته است.

امام جمعه هشترود ادامه داد: این در حالی است که ولایت پذیری نیروهای مسلح رمز موفقیت این نیروها و خنثی‌شدن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

انتقاد از عدم همکاری مسئولان در ساخت مصلای هشترود

امام جمعه هشترود به قضیه مصلای هشترود اشاره کرد و گفت: قرار بود در انبار سیلوی قدیم هشترود مصلا ساخته شود اما از سوی مسئولان ذیربط غله استان و کشوری این مکان فروخته شده است و باید هرچه زودتر پس گرفته شود یا مسئولان به فکر مصلا برای این شهر باشند.

انتقاد از نبود پزشک و وضعیت بیمارستان امام حسین هشترود

امام جمعه هشترود از نبود امکانات و پزشک و وضعیت بیمارستان امام حسین (ع) هشترود انتقاد کرد و گفت : مردم هشترود نمی‌دانند وقتی دچار بیماری می‌شوند به بیمارستان بدون پزشک و امکانات هشترود بروند یا با تحمل هزینه‌های گران به شهرهای اطراف بروند، چرا مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در قبال این بیمارستان اهمال کاری می‌کنند.

انتهای پیام/60006/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول