اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

نقش زنان در تعیین سرنوشت کشور از مردان تأثیرگذارتر است

امام جمعه سراوان گفت: حضور فعال زنان در عرصه‌های مختلف در تعیین سرنوشت کشور همواره از مردان بیشتر، چشمگیرتر و تأثیرگذارتر است.

نقش زنان در تعیین سرنوشت کشور از مردان تأثیرگذارتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان دوشنبه شب در مراسم بزرگ جشن میلاد کوثر با حضور مسئولان ادارات و بانوان شهرستان سراوان در سالن ارشاد اظهار داشت: گرامیداشت هفته زن و مادر را تبریک و تهنیت گفته و بر روح بلند و ملکوتی مرحوم شهید مطهری و شهدایی که در مسیر تعلیم و تربیت متحمل زحمت‌های فراوانی شده‌اند، درود می‌فرستیم.

وی افزود: زنان در دین مبین اسلام از جایگاه و منزلت خاص و والایی برخوردارند به طوری که جایگاه و منزلت زن قبل از اسلام این گونه بود که او را به عنوان خدمتگزار نگاه می‌کردند ولی با ظهور اسلام به آن بهترین منزله‌ها که در حد و شأن زنان است، داده شد.

امام جمعه سراوان ادامه داد: امروزه زنان در تمامی عرصه‌ها حضوری چشمگیر دارند و پایاپای مردان به کار و فعالیت مشغول هستند.

دهقان بیان داشت: دین مبین اسلام مطالب ارزشمندی در مورد جایگاه زن در اجتماع و اینکه در جامعه می‌توانند نقش خیلی مهمی را ایفا کنند، یاد داده است.

وی اضافه کرد: در جامعه زن می‌تواند با حفظ ارزش‌های اسلامی حرکت و تأثیر مثبتی در فرزندان و فرزندانشان داشته باشند و این تربیت درست و صحیح یک مملکت را به مسیر سعادت می‌رساند.

امام جمعه سراوان عنوان کرد: نقش زن در تربیت فرزندان بسیار با اهمیت بوده به طوری که امروزه نقش زن در تربیت و مواظبت بیشتر از مردان است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سراوان هم در ادامه این مراسم اظهار داشت: زنان در تمامی عرصه‌های نظام نقش‌آفرینی و نقشه‌های دشمن را کم رنگ کرده‌اند.

حمیدرضا وکیلی افزود: امید است در عرصه امسال که به نام «حماسه سیاسی و اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است حضوری حماسی و پررنگ در انتخابات را داشته باشند.

وی گفت: انتظار از بانوان ایرانی می‌رود تا در این عرصه حساس، حضوری پررنگ‌تر از گذشته داشته و با تشویق شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سراوان بیان داشت: ثبت‌نام دو کاندیدای زن در این دوره از انتخابات شوراهای شهر سراوان دلالت بر نقش و جایگاه زن در مسئله مهم و سرنوشت‌ساز جامعه دارد.

در پایان مراسم از بانوان و مادران نمونه شهرستان با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول