اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

زنان ایرانی حماسه‏سازان تربیت دینی در جهان هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: زنان ایرانی حماسه‏سازان تربیت دینی در جهان هستند.

زنان ایرانی حماسه‏سازان تربیت دینی در جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از مدرسان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان اظهار داشت: زن ایرانی تجلی خلق حماسه در ابعاد مختلف تربیتی است.

وی به روز زن اشاره کرد و افزود: تجلیل از جایگاه زن در کشور تنها نیازمند تقدیر مادی نیست و به هر نحو باید از جایگاه مادر در جامعه ایرانی تجلیل کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به مقایسه جایگاه زن در جامعه ایران و غرب پرداخت و تاکید کرد: جایگاه ارزشی زنان در ایران قابل مقایسه با دنیای غرب نیست.

وی استفاده ابزاری جنسی از زنان در دنیای غرب را یادآور شد و اظهار داشت: دنیای غرب جایگاه پاک زنان را مورد خدشه قرار داده است.

احمدی با بیان اینکه غرب جایگاه زن را مورد تحقیر قرار داده است، یادآور شد: اسلام بالاترین جایگاه را در نظام اسلامی برای زنان قائل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان زن ایرانی را پرتلاش و ایثارگر معرفی کرد و افزود: زنان ایرانی هم‌ شان مردان در عرصه کار و تلاش کشور حضور دارند.

وی تلاش زنان برای تربیت فرزندان ایرانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: زنان ایرانی با همه توان نسبت به پرورش و تربیت مناسب آینده‏سازان کشور تلاش می‏کنند.

احمدی با تاکید بر تاثیرگذاری زنان ایرانی در همه عرصه‏های اجتماعی و اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: زنان ایران در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، کاری و علمی در کشور فعال هستند.

* فداکاری زنان ایران در طول تاریخ کشور

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به فداکاری زنان ایران در طول تاریخ کشور اشاره کرد و اظهار داشت: زنان ایران در طول تاریخ کشور فداکاری‏های بسیاری داشته‏اند.

وی به هجمه دنیای استکبار برای ضربه به بنیان خانواده در ایران اشاره کرد و گفت: غرب همواره برای ضربه زدن به بنیان خانوده در ایران تلاش کرده است.

احمدی با اشاره به جنگ نرم دشمن بر علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: دنیای غرب سال‏ها است با ابزارهای مختلف تلاش کرده است به ملت ایران در حوزه فرهنگی و اعتقادی ضربه وارد کند.

* اهتمام مسئولین برای کاهش آسیب‏های اجتماعی

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به آسیب‏های اجتماعی در کشور اشاره کرد و افزود: مدیران و مسئولین دستگاه‏های اجرایی باید نسبت به انجام اقدامات فرهنگی برای کاهش آسیب‏های اجتماعی اهتمام ورزند.

وی نقش جامعه دانشگاهی در توسعه فرهنگی در کشور را مهم دانست و یادآور شد: جامعه دانشگاهی در کشور باید نسبت به توسعه فرهنگی و علمی کشور تلاش کند.

احمدی به موضوع مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز مشکل مواد مخدر در کشور معضل مهمی به شمار می‏آید و باید نسبت به آن هوشیار بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان مواد مخدر را موجب خارج شدن نیروی انسانی ماهر و کارآمد کشور از بازار کار دانست و ادامه داد: این موضوع آسیب‏های بسیاری برای جامعه ایجاد می‏کند.

وی به سبک زندگی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: سبک زندگی از دغدغه‏های مقام معظم رهبری است و مسئولین و مدیران نسبت به آن حساسیت لازم را داشته باشند.

احمدی با تاکید بر آسیب‏شناسی سبک زندگی در کشور، یادآور شد: جامعه علمی و فرهنگی کشور باید نسبت به تبیین و بررسی دقیق موضوع سبک زندگی مردم کشور اقدام کند.

انتهای پیام/73002/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول