اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت مطرح کرد

زنان جامعه منش و رفتار فاطمی را در زندگی خود پیاده کنند

امام جمعه دهدشت در آیین جشن گرامیداشت هفته زن در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: حضرت فاطمه(س) مادر، معلم و زن نمونه بود و زنان جامعه باید اخلاق و منش فاطمی را در زندگی خود پیاده کنند.

زنان جامعه منش و رفتار فاطمی را در زندگی خود پیاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت هفته زن مراسم جشنی با حضور زنان شاغل شبکه بهداشت‌ و‌ درمان کهگیلویه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این آیین با تبریک سالروز ولادت ام‌ابیها و گرامیداشت هفته معلم و هفته زن اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) مادری مهربان، معلمی گرانقدر و زنی نمونه بود.

امام‌جمعه دهدشت با تبیین شخصیت عظیم بانوی دو عالم از ایشان به عنوان بهترین الگوی زنان نام برد و گفت: زنان باید از زندگی حضرت فاطمه(س) درس بگیرند و منش و اخلاق فاطمی را در زندگی خود پیاده کنند.

عبدالحسین موسویان‌زاده در این جشن با تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت مقام زن اظهار داشت: زنان ایرانی نقش بی‌بدیل و ماندگار خود را در تمام صحنه‌ها به جهانیان اثبات نمودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: در روزگاری که ظلم و ستم بر زنان روا می‌شد، دین مبین اسلام ارزش و جایگاه ویژه‌ای برای زنان قائل شد.

وی با اشاره به نقش مؤثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: زنان با حضور پر شور در صحنه، همگام با سایر اقشار ملت ایران در مقابل رژیم ستمشاهی به میدان آمدند و سهم بزرگی در به ثمر رساندن انقلاب داشتند.

موسویان‌زاده ادامه داد: بانوان ایرانی با الگوگیری از حضرت زهرا (س)، علاوه بر حضور فعال در صحنه‌های مختلف، فرزندانی دلیر و مؤمن تربیت کردند که برای دفاع از ارزش‌های اسلام و آبادانی و سازندگی کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی، نقش بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی و فتح قله‌های پیشرفت را بسیار پررنگ و مؤثر توصیف و اضافه کرد: نقش و حضور زنان در تمامی میادین و صحنه‌ها، نشان‌دهنده پویایی، بصیرت و سرزندگی زنان ایرانی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با تأکید بر لزوم نهادینه کردن گرامیداشت هفته زن و برگزاری جشن‌ها در ادارات، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی رابطان بهداشتی، عیادت و پذیرایی از بیماران در بخش زنان و زایشگاه بیمارستان را از جمله برنامه‌های این مرکز در بزرگداشت هفته زن برشمرد.

موسویان‌زاده در ادامه افزود: در این هفته مسابقه مقاله‌نویسی و جشنواره غذایی نیز برگزار خواهد شد.

پذیرش زنان در مراکز بهداشتی‌ و درمانی شهرستان کهگیلویه در یکی از روزهای این هفته و تقدیر از مادران نمونه شهرستان، از دیگر برنامه‌های محوری هفته زن در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به‌شمار می‌آید.

به گزارش فارس در این مراسم به قید قرعه به بانوانی که اسامی آنها زهرا، فاطمه، صدیقه و یا یکی از القاب حضرت فاطمه(س) بود، جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/82008/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول