اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ پورمحمدی:

حماسه سیاسی با انتخاب من و شما آغاز می‌شود

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: حماسه سیاسی با انتخاب من و شما در انتخابات 24 خردادماه آغاز می‌شود و این موقعیت تکرار نشدنی است.

حماسه سیاسی با انتخاب من و شما آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در همایش تبیین الزامات و شرایط حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در محل خانه شهر کرمان اظهار داشت: جسارت به قبور مطهر اصحاب رسول اکرم (ص) در دمشق و تهدید نسبت به دیگر اماکن مقدس موجب تأسف است.

وی ابراز داشت: این حوادث تلخ در سوریه موجب افسوس و ناراحتی ما است که جهان اسلام چقدر افول، نزول و سقوط کرده که انسان‌هایی با تنزل درجه و تفکر ضدالهی، ضداسلامی و ضدانسانی به نام اسلام و دفاع از اسلام و مبارزه با شرک رذیلانه‌ترین کارها را انجام می‌دهند.

حماسه بر پایه تفکر شکل می‌گیرد

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری بیان کرد: برتری انسان از دیدگاه اسلام بر پایه عقل، تفکر و درایت است و زیارت اهل قبور روایت پیامبر اسلام ص) و سنت الهی است.

پورمحمدی در مورد چگونگی خلق حماسه سیاسی افزود: کسی که می‌خواهد، حماسه بیافریند باید بفهمد چه می‌خواهد انجام دهد و حماسه خوب و درست، آن است که بر اساس بینش، تفکر، تعقل و منطق صحیح شکل بگیرد.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به اینکه حماسه باید بر اساس خداخواهی شکل بگیرد، تصریح کرد: حماسه باید بر پایه حرف حق، درست و منطقی باشد و ما باید مقاومت و ایستادگی کنیم.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی با انتخاب من و شما در انتخابات 24 خردادماه آغاز می‌شود و این موقعیت تکرار نشدنی است.

برای جبران ضعف‌ها باید نقاط قوت را شناخت

پورمحمدی اذعان داشت: اگر ملت ما قبول دارد که اسلام، انقلاب و مسیر حرکتش درست است، باید مقاومت کند.

وی ابراز داشت: ضعف و عقب‌ماندگی در کشور وجود دارد، اما کسی می‌تواند، ضعف را جبران کند که نقاط قوت خود را بشناسد.

پورمحمدی با بیان اینکه ما باید دستاوردها و نقاط قوت کشور خود را بشناسیم، عنوان کرد: کارهای بسیاری در کشور و همچنین استان کرمان انجام شده است به طوری که در حال حاضر 160 هزار دانشجو در کرمان مشغول تحصیل هستند.

وی گفت: ابتدا باید رشد و تحول را ببینیم و سپس به‌ دنبال ضعف‌ها برویم و علم، حق است و اگر از علم فاصله بگیریم از حق دور شده‌ایم.

جلوی افراطی‌گری‌ها گرفته شود

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری تصریح کرد: با افراطی‌گری نمی‌توان کار کرد و اگر جلوی افراطی‌گری در کشور گرفته نشود سر از طالبان در می‌آورد.

انتهای پیام/80019/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول