اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات همدان تأکید کرد

رضایتمندی مردم عامل مهم خلق حماسه سیاسی

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: جلب رضایتمندی مردم در راستای خلق حماسه سیاسی از جمله وظایف مدیران روابط عمومی است که بطور حتم در حضور در انتخابات اثربخش خواهد بود.

رضایتمندی مردم عامل مهم خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان اظهار داشت: هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد و میزان آراء نیز درصد بیشتری داشته باشد یک سد و دیوار بلند مستحکم در مقابل دشمن به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه دشمن تا به امروز از همه توان خود برای مقابله با نظام استفاده کرده است، تصریح کرد: گزینه نظامی نیز در اکثر اوقات و به قول خود آنها روی میز بوده اما حضور همیشه مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب باعث سردرگمی دشمن در ارزیابی‌های آنان شده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان استفاده دشمن از ابزارهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای فشار بر ملت را یادآور شد و اظهار داشت: نقطه امید دشمن انتخابات پیش رو است و مردم ایران یک چالش مهم را در خردادماه سال جاری با دشمن خواهند داشت.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: باید ملت تمام توان خود را در این عرصه مهم به کار گرفته تا در مقابل دشمن دچار سستی نشویم.

قاسمی‌فرزاد مردم ایران را ملتی هوشیار و دارای بصیرت دانست و افزود: این مردم هرگاه احساس کنند که به حضور آنان در عرصه‌های مختلف نیاز است پشت سر رهبری انقلاب حضوری باشکوه را رقم خواهند زد.

وی تأکید کرد: باید فضا را برای خلق این حماسه بزرگ آماده کرده تا از قافله مردم عقب نمانیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان ضمن دعوت از مدیران روابط عمومی‌ها برای هم‌اندیشی در انجام هرچه بهتر کارها تصریح کرد: باید تا روز برگزاری انتخابات از تجارب و توانمندی‌های موجود استفاده مناسب را داشت تا اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده اجرایی شود.

وی با اشاره به حوادث سال 88 و پس از انتخابات گفت: دشمن با کلیدواژه تقلب به دنبال جنجال‌آفرینی در انتخابات بود اما با هوشیاری مردم و هدایت پیامبرگونه رهبر انقلاب ملت از این مهلکه دشمن نجات یافتند.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: دشمن به دنبال تخریب روابط بین مردم و مسئولان هستند که مردم نباید به این حرف‌ها توجه کنند.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: سخنان رهبری فصل‌الخطاب همه ملت است و همه باید از فرامین رهبری اطاعت محض داشته باشند.

انتهای پیام/89017/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول