اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر:

حماسه سیاسی پیش‌‌زمینه حماسه اقتصادی است

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری بوشهر گفت: حماسه سیاسی پیش‌زمینه حماسه اقتصادی است.

حماسه سیاسی پیش‌‌زمینه حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور ظهر امروز در آیین برگزاری دوره آموزشی برگزاری انتخابات در جمع معاونان سیاسی و کارشناسان فرمانداری‌های سراسر استان بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند و در واقع حماسه سیاسی پیش‌زمینه حماسه اقتصادی است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه ما مکلف به رعایت بی‌طرفی در انتخابات هستیم، افزود: نقش‌آفرینی ما در راستای برگزاری مطلوب و باکیفیت انتخابات است.

پرآور تصریح کرد: ما به عنوان برگزارکنندگان انتخابات باید قانون را اجرا کنیم و باید با رعایت بی‌طرفی برای صیانت از رأی مردم اهتمام ورزیم.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت انتخابات گفت: سلامت انتخابات امری مهم است و باید به‌دور از جناح‌بندی‌ها به وظیفه خود عمل کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات افزود: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده و تمام فرمانداری‌ها آماده برگزاری انتخابات هستند.

پرآور در ادامه بر لزوم نصب روزشمار انتخابات در فرمانداری‌ها تأکید کرد و گفت: فرمانداران باید در محل ستاد انتخابات روزشمار انتخابات را داشته باشند و بر اساس روزشمار حرکت کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر با مقایسه آمار شرکت‌کنندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره سوم و چهارم در استان بوشهر اظهار داشت: در مجموع، حوزه‌های شهری و روستایی در دوره سوم در استان بوشهر سه هزار و 285 نفر نامزد شدند و در دوره چهارم سه هزار و 382 نفر نامزد شده‌اند که آمار شرکت‌کنندگان رشد داشته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از معاونت سیاسی استانداری بوشهر اظهار داشت: بحث اطلاع‌رسانی در انتخابات اهمیت زیادی دارد.

علی مؤذنی افزود: جریان انتخابات جریانی گسترده است و از ستاد انتخابات شهرستان‌ها می‌خواهیم اخبار و اطلاعاتی که در شهرستان‌ها می‌گذرد را به ستاد استان انتقال دهند و این مسئله در برگزاری مطلوب انتخابات تأثیر بسیار زیادی دارد.

وی عنوان کرد: استاندار تأکید زیادی بر حضور اصحاب رسانه در زمان برگزاری انتخابات دارد و انتظار داریم در شهرستان‌ها نیز تمهیداتی برای روند مطلوب اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌ها اندیشیده شود.

انتهای پیام/66006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول