اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران الیگودرز:

ملت ایران خود را برای خلق حماسه سیاسی آماده کنند

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان الیگودرز گفت: ملت ایران خود را برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری آماده کنند.

ملت ایران خود را برای خلق حماسه سیاسی آماده کنند

اسماعیل هداوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در الیگودرز با تاکید بر اهمیت تحقق منویات رهبری در خصوص حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: سپاه پاسداران در سال‌ جاری به دنبال فرامین آیت‌الله امام خامنه‌ای در خصوص حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برنامه‌های مدونی را طراحی کرده است و با تمام وجود پای صندوق انتخابات ایستاده و گوش به فرمان فرمانده کل قوا است.

وی افزود: در مورد حماسه سیاسی سپاه ناحیه الیگودرز در خصوص تبیین سخن مبارک رهبر عظیم‌الشان انقلاب در مورد حماسه سیاسی برنامه روشنگری در سطح وسیع بین تمام اقشار را مدنظر دارد و با تمام وجود تلاش می‌کند، تا نظر مبارک رهبر عزیز انقلاب را محقق کند.

هداوند در ادامه اذعان کرد: به یاری خدا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بی‌نظیر و ماندگار از خود بر جای گذاشته و انتظار می‌رود که همه ملت شریف ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق رای یک‌بار دیگر همه دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را مایوس کنند.

وی با گرامیداشت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران مولود و یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی است.

هداوند افزود: این سپاه مخلص و جان بر کف همواره ثابت کرد، در عرصه‌های جهانی به عنوان مجموعه‌ای منسجم پس از صدر اسلام پدیده‌ای بی‌سابقه است و این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی در جهت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اهداف تشکیل سپاه همچون ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب گفت: سپاه پاسداران در طول فعالیت خود، در همه عرصه‌های دفاعی و فرهنگی نقش آفرینی کرد و هم اکنون نیز تلاش‌های بی‌بدیل سپاهیان ره آورد امنیت و آزادی در کشور است.

فرمانده سپاه پاسداران الیگودرز خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران ثابت کرد، از هیچ ابرقدرت و استکباری نمی‌هراسد و همواره در راه انقلاب اسلامی، ولایت و آرمان‌های آن گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به عملکرد سپاه در سال گذشته یادآور شد: فعالیت‌های انجام گرفته در سال گذشته شامل ساخت پنج سوله ورزشی صالحین 9 دی، ساخت 34 پایگاه مقاومت، برگزاری یادواره‌های شهداء، بازسازی واقعه غدیر، برگزاری همایش‌های مختلف سیاسی و فرهنگی است.

هداوند اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی مهم در سال‌ جاری برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از مقام شامخ و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان و توسعه فرهنگ رشادت، گذشت و شهادت است.

وی افزود: همچنین به منظور تبیین فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با روزهای جنگ اردوهای فرهنگی راهیان نور به مناطق جنوب و شمال غرب کشور نیز برگزار شده است.

فرمانده سپاه الیگودرز در ادامه با اعلام برنامه‌های دیگر سپاه در این شهرستان گفت: یکی از برنامه‌های معنوی نیز برپایی مراسم‌های پرفیض دعاهای کمیل، زیارت عاشورا، ندبه و ... است که با حضور جوانان پرشور و مشتاق برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت حضور جوانان در برنامه‌های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی نیز شور و نشاط ویژه‌ای را در جوانان ایجاد می‌کند و بینش و بصیرت بسیاری از خانواده‌ها پیرامون موضوعات مهم با این مسابقات فرهنگی ارتقاء می‌یابد، همچنین توجه به اوقات فراغت جوانان، طرح هجرت دانش‌آموزی، کمک به محرومان، فعالیت گروه‌های جهادی با طرح‌های فرهنگی و عمرانی، برگزاری اردوهای یک روزه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که حضور جوانان را در عرصه‌های مهم انقلابی و اجتماعی نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم تشکیل حلقه‌های صالحین به منظور ارزیابی و تبادل نظر در خصوص موضوعات مهم روز به ویژه مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول