اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مشارکت مردم در انتخابات سمبل حماسه سیاسی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 سمبل حماسه سیاسی است.

مشارکت مردم در انتخابات سمبل حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی عصر امروز در نشست شورای اداری این استان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: مردم باید با حضور آگاهانه خود در انتخابات پیش‌ رو بار دیگر حماسه‌آفرین باشند و سمبل حماسی سیاسی را رقم بزنند.

وی بر ضرورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید امکانات و تجهیزات خود بخصوص خودروهای شورای خود را در اختیار استانداری برای جابه‌جایی مسئولان مربوطه در این زمینه قرار دهند.

این مسئول با بیان اینکه در سال 91 استان چهارمحال و بختیاری در برخی از زمینه‌ها با کاستی‌هایی مواجه بوده تاکید کرد: این استان در سال گذشته در زمینه اعطای تسهیلات مسکن روستایی به نحو مطلوب عمل نکرده و در سال جاری باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهرکرد در سال 91 با نوسانات زیادی مواجه بود‌ اذعان داشت: پروازهای خارجی این فرودگاه باید افزایش و همچنین پروازهای داخلی آن نیز باید منظم شود.

وی با اشاره به کاهش مقاله‌های ici در سال 91 تاکید کرد: این موضوع اصلا مورد قبول نیست و در این زمینه مسئولان مربوطه باید تلاش بیشتری انجام دهند. 

عنابستانی اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال در سال 91 را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری در زمینه اشتغال مددجویان کمیته‌امداد، بهزیستی و ایثارگران تسهیلات زیادی پرداخت نکرده و در سال جاری باید در این زمینه تلاش جهادی صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ستاد توسعه کشاورزی در سال گذشته اقدامات زیادی را انجام داده که در سال جاری باید ادامه داشته باشند تا شاهد به بار نشستن نتایج مطلوبی از آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/68001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول