اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

انتخابات مظهر حماسه سیاسی است

فرماندار گچساران با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: انتخابات مظهر خلق حماسه سیاسی است.

انتخابات مظهر حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه شورای فرهنگی گچساران که با محوریت برنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و بررسی انتخابات برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت‌ هفته معلم، هفته گرامیداشت مقام زن و روز کارگر اظهار کرد: نامگذاری امسال به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» درایت و تیزهوشی رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد و این‌که دغدغه و نگرانی ایشان در حوزه اقتصاد و سیاست بسیار مهم است.

وی ایجاد همدلی، وحدت و دشمن‌شناسی را از جمله مهم‌ترین ابرازهای درک و خلق حماسه سیاسی دانست و افزود: انتخابات پیش‌روی ملت ایران اسلامی امتحانی بزرگ و بستری مناسب برای نشان دادن بلوغ سیاسی و خلق حماسه‌ای سیاسی است که این آزمون بزرگ نشان خواهد داد که ملت ایران اسلامی همیشه حماسه‌ساز بوده‌ است.

شفیعی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط رهبر فرزانه انقلاب، مظهر حماسه سیاسی را انتخابات و حماسه اقتصادی را در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و از اعضای حاضر در جلسه خواست تا در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به فرمایشات رهبری تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرند.

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی عنوان داشت: فرمانداری گچساران، عوامل و کمیته‌های برگزار کننده انتخابات در این شهرستان از آمادگی کاملی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور برخوردار هستند.

شفیعی استقبال مردم از ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر و روستا را نشان‌دهنده عزم و جدیت آنها دانست و گفت: مردم گچساران هم‌‌سو و هماهنگ با دیگر نقاط استان آماده خلق حماسه‌ای بزرگ در حوزه سیاسی هستند و بار دیگر شاگرد اولی خود را به همه جهانیان اعلام خواهند کرد.

وی آموزش و فرهنگ‌سازی در دانشگاه‌ها و مدارس در زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را لازم و ضروری دانست.

این مسئول در گچساران با بیان این‌که کاندیداهای انتخابات نقش مؤثری در آگاهی‌بخشی و جلوگیری از ایجاد مسائل حاشیه‌ای دارند، بیان داشت: در همین راستا فرمانداری گچساران نشستی با کاندیداهای تأیید صلاحیت شده این شهرستان برگزار می‌کند.

شفیعی با اشاره به نقش و جایگاه روحانیون در آگاهی‌بخشی و توجیه جامعه در مسائل مختلف افزود: در این زمینه و برای ایجاد زمینه فکری حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات، نشستی با روحانیون و مبلغان دینی گچساران برگزار می‌شود.

وی راه‌اندازی کرسی آزاد‌ اندیشی در دانشگاه‌ها و مدارس را با توجه به فرمان مقام معظم رهبری لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: امسال کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و مدارس گچساران به همت دانشگاه و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول