اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

حماسه سیاسی مستلزم رعایت اخلاق انتخاباتی است

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی، موجب بهتر اجرا شدن انتخابات می‌شود، گفت: حماسه سیاسی مستلزم رعایت اخلاق انتخاباتی است.

حماسه سیاسی مستلزم رعایت اخلاق انتخاباتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس،‌ آیت‌الله اسدالله ایمانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس اظهار داشت: در زمینه حماسه سیاسی فرصت چندانی نیست و باید ایجاد انگیزه و شور و شوق انتخاباتی در جاهای مختلف از جمله دانشگاه، بدنه جامعه و آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه شیراز افزود: باید فضای روز برگزاری انتخابات آماده باشد، تعرفه‌ها به موقع برسد، از التهابات احتمالی جلوگیری شود و حمایت‌های بی‌دلیل انجام نگیرد، چرا که این انتخابات توأم با شوراهای شهر و روستا است.

ایمانی ادامه داد: حوادث بعد از انتخابات خواه و ناخواه مسائلی را پیش می‌آورد، از این رو دستگاه‌های امنیتی و سیاسی ما باید مراقبت و نظارت لازم را انجام دهند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس در زمینه حماسه اقتصادی پیشنهاد کرد که تمام مسئولان اجرائی، سیاسی و اقتصادی این استان در سال 92 اجازه تعطیلی هیچ کارگاه و کارخانه‌ای را ندهند، تا در پایان سال بگوییم مشاغل ما در سال 92 پایدار بود و هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشد و به طور طبیعی باید با بانک‌ها صحبت لازم انجام گیرد و درصورت تخلف برخورد شود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مجموعه‌های اقتصادی پیش‌بینی لازم را داشته باشند و اگر ما در زمینه حماسه اقتصادی بتوانیم کارخانه‌هایی که در اختیارمان هست نگه داریم و سپس مراکز تولیدی جدیدی را به آنچه داریم اضافه کنیم، مطمئن باشید که کار حماسه اقتصادی را به انجام رسانده‌ایم.

وی در مورد برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن برنامه‌های سبک زندگی شیراز و استان فارس متذکر شد: مجموعه‌های رسمی و غیررسمی مانند حوزه علمیه قم نیز در مسئله حماسه اقتصادی و سبک زندگی ورود پیدا کرده‌اند و در حد ارائه رساله‌های کوچک و بزرگ وارد شده‌اند و می‌توان از مبانی کار آنها استفاده کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس در پایان اذعان داشت: اگر مجموعه‌ای متولی کار شود و از مجموعه‌های فرهنگی که در این راستا حرکت کرده و به نتیجه رسیده‌اند، اطلاعات کسب کند می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/‌2448/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول