اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

مردم نظرآباد نخستین حماسه سیاسی را در انتخابات خلق می‌کنند

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد گفت: مردم شهرستان نظرآباد با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نخستین حماسه سیاسی خود را در سال‌جاری خلق خواهند کرد.

مردم نظرآباد نخستین حماسه سیاسی را در انتخابات خلق می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس این شهرستان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی وقتی در همه عرصه‌ها نتوانستند ملت ایران را با شکست روبه‌رو سازند، روی به تخریب‌، اتهام‌زنی و جوسازی علیه ما آوردند.

وی تصریح کرد: یکی از اتهاماتی که به صورت گسترده از سوی رسانه‌های تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی مطرح می‌شود، عدم توجه جمهوری اسلامی به حقوق شهروندان و نقض حقوق بشر بوده و این اتهامات در حالی بیان می‌شود که در ایران به طور میانگین سالانه یک انتخابات بزرگ و باشکوه برگزار شده است.

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ملت ایران برای اینکه اتهامات خود را اثبات کنند، به دنبال عدم برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم هستند، زیرا زمانی که رئیس‌جمهور یا نمایندگان پارلمان و شوراهای شهر و روستا با آرای اکثریت مطلق مردم انتخاب شوند، همگان به بی‌اساس بودن این اتهامات پی می‌برند.

وثوقی افزود: به همین دلیل در آستانه برگزاری انتخابات در ایران شاهد هستیم که توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری برای مأیوس کردن مردم و عدم برگزاری انتخاباتی با شکوه علیه ایران اسلامی به راه انداخته می‌شود.

وی تاکید کرد: به طور قطع حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی این توطئه‌ها را خنثی کرده و اجازه نمی‌دهد که بدخواهان علیه ایران جوسازی کنند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به نامگذاری سال‌جاری تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی گفت: مردم ما آماده هستند تا نخستین حماسه را در روز انتخابات و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی خلق کنند.

وثوقی در پایان بیان داشت: خلق حماسه سیاسی آن هم در یک رفراندوم مردمی، موجب می‌شود که بار دیگر جهانیان به بی‌اساس بودن اتهامات و جوسازی‌های غرب علیه جمهوری اسلامی پی برده و دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی رسوا شوند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول