اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس فدراسیون والیبال:

زنجان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‏المللی والیبال را دارد

نائب رئیس فدراسیون والیبال گفت: زنجان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‏المللی والیبال را دارد.

زنجان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‏المللی والیبال را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حلیم شرعی شامگاه یکشنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیئت والیبال استان زنجان، اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت‏های مناسبی برای برگزاری مسابقات مختلف دارد.

وی به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری والیبال استان زنجان اشاره کرد و افزود: توان فیزیکی والیبال استان زنجان مناسب است و می‏توان از آن برای برگزاری مسابقات کشوری و آسیایی بهره گرفت.

نائب رئیس فدراسیون والیبال به مسابقات والیبال غرب آسیا اشاره کرد و یادآور شد: استان زنجان می‏تواند در مسابقات غرب آسیا به عنوان میزبان مطرح باشد.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات موجود در استان زنجان مناسب است، اظهار داشت: استان زنجان باید برای برگزاری مسابقات بین المللی والیبال در رده‏های سنی نوجوانان، جوانان و امید تلاش کند.

شرعی انتظارات از والیبال استان زنجان را بالا عنوان کرد و گفت: والیبال استان زنجان ظرفیت بالایی دارد و می‏تواند در سطح کشوری از حرف‏های زیادی برای گفتن داشته باشد.

* توان بازیکنان زنجان به شکل مناسبی به کارگیری شود

نائب رئیس فدراسیون والیبال خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت والیبال استان شد و ادامه داد: توان بازیکنان، داوران و مربیان والیبال استان زنجان باید به شکل مناسبی به کارگیری شود.

شرعی به توسعه والیبال کشور در سال‏های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: والیبال ایران در گذشته آرزوی باخت آبرومندانه را داشت اما با توسعه خود در سال‏های اخیر موجب احترام و تحسین کشورهای صاحب نام جهان شده است.

شرعی با اشاره به حضور تیم ملی والیبال کشور در مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: والیبال ایران با حضور در مسابقات جهانی، لیگ جهانی و لیگ قهرمانان آسیا قدرت خود را در عرصه بین‌الملل نشان داده است.

* کلاس توجیهی مربیگری والیبال برای 139 نفر

نائب رئیس فدراسیون والیبال از برگزاری کلاس مربیگری والیبال در تهران خبر داد و اظهار داشت: برای توسعه مربیگری والیبال در کشور کلاس توجیهی برای 139 نفر برگزار شده است.

وی پشتوانه‏سازی در والیبال کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: برگزاری کلاس‏های مختلف آموزشی و توجیهی در راستای پشتوانه‏سازی والیبال کشور صورت می‏گیرد.

شرعی ایجاد پایگاه قهرمانی در استان زنجان را یادآور شد و اظهار داشت: وضعیت جغرافیایی استان زنجان برای استقرار پایگاه قهرمانی مناسب است و می‏توان آن را بررسی کرد.

نائب رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مشکل منابع مالی فدراسیون والیبال موجب گله‏مندی استان‏های کشور شده است، یادآور شد: متاسفانه در سال گذشته به لحاظ تامین اعتبارت مالی مشکلات زیادی وجود داشت.

وی ایجاد پایگاهی مشخص در استان زنجان برای پشتیبانی فنی استان‏های مجاور را مورد تاکید قرار داد و گفت: استان زنجان به چندین استان کشور راه ارتباطی دارد و می‏توان از این ظرفیت استفاده کرد.

شرعی خواستار تقویت ارتباطات هیئت والیبال استان‏های کشور با تهران شده و اظهار داشت: متاسفانه برخی هیئت‏های والیبال کشور ارتباط خوبی با فدراسیون والیبال ندارند.

نائب رئیس فدراسیون والیبال توسعه علمی والیبال در کشور را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: باید برای توسعه علمی والیبال کشور تلاش کرد.

وی از جذب افراد کارشناس در فدراسیون والیبال خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق علمی والیبال افراد ماهر و کارشناس در فدراسیون والیبال به کارگیری شده است.

شرعی توسعه والیبال بانوان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در سال‏های اخیر توسعه خوبی در بخش والیبال بانوان در سطح کشور داشته‏ایم.

نائب رئیس فدراسیون والیبال هدف‌گذاری برای سال 2015 در بخش بانوان را یادآور شد و تاکید کرد: در سال 2015 باید تلاش شود جزو پنج تیم اول آسیا باشیم.

وی اخلاق ورزشی در رشته والیبال را مهم دانست و گفت: باید در کنار ورزش، اخلاق حرفه‏ای مبتنی بر ارزش‎های دینی و اسلامی را ترویج داد.

انتهای پیام/73002/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول