اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

کسب رتبه نخست گزارش‌های خبری توسط مرکز زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از کسب رتبه نخست گزارش‌های خبری توسط صدا و سیمای استان خبر داد.

کسب رتبه نخست گزارش‌های خبری توسط مرکز زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری ظهر امروز در مراسم ویژه روز زن ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر، حضرت زهرا (س) را الگوی برجسته برای همه جهانیان برشمرد و تأکید کرد: تمام لحظات عمر با برکت این بانوی بزرگوار، عبرت‌آموز است.

وی افزود: برای شناخت ابعاد شخصیتی فاطمه زهرا (س) نخست باید وی را به عنوان یک انسان کامل مدنظر قرار دهیم نه به عنوان یک زن، که در این صورت ابعاد شخصیتی ایشان بسیار گسترده و عمیق دیده می‌شود و محدود به یک حوزه و گستره خاص نخواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه در کنار هر مرد بزرگ، همسرى لایق قرار دارد، خاطرنشان کرد: در مجموع مردان موفق همواره از حمایت و همراهی همسران فهیم و آگاه برخوردارند و زن مى‏تواند عامل موفقیت یا شکست همسرش باشد.

وی گفت: کسب رتبه نخست گزارش‌های خبری و رتبه دوم مجموع گزارش‌ها و مجموعه‌های خبری، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های فنی و عمرانی و پشتیبانی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان، کسب امتیاز بالای 70 برای سه تله‌فیلم (سوار در غبار، نشان فرشته و عبور از تاریکی)، کسب رتبه چهارم در بین معاونت‌های برنامه‌ریزی و نظارت مراکز استان‌ها از جمله عناوین کسب شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: کسب 76 مورد امتیاز بالای 70 در عناوین مختلف شغلی توسط برنامه‌سازان رادیو در ارزیابی اداره کل صدای استان‌ها، کسب رتبه دوم روابط عمومی‌های مراکز 33‌گانه سازمان در تولید و ارسال اخبار و حضور موفق در جشنواره‌های بین‌المللی از جمله موفقیت‌های رسانه استانی در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول