اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان راهکار اساسی در ایجاد اشتغال است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی در زمینه ایجاد اشتغال باشد.

فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان راهکار اساسی در ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، کلام‌الله صفری اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار در استان اردبیل در گرو توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است

وی تصریح کرد: اشتغال مولد تنها با استخدام و جذب نیرو امکان‌پذیر نیست بلکه بیشترین ظرفیت اشتغال در سایه مهارت‌آموزی و تقویت این حوزه صورت می‌گیرد.

صفری با اشاره به اینکه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی در این زمینه باشد، خاطر نشان کرد: با آغاز به کار سامانه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه برای مراجعه متقاضیان برای استفاده از تسهیلات این شرکت‌ها فراهم شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این سامانه متقاضیان پس از طی مراحل ثبت‌نام، ارزیابی و کسب موافقت کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از تسهیلات صندوق نوآوری، شکوفایی و سایر تسهیلات استفاده کنند.

وی بیان کرد: فراخوان شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت با هدف شناسایی نخبگان فنی، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اعلام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یادآور شد: در این مسابقات متولدین 11 دی ماه 71 به بعد برای تمام رشته‌ها به استثنای رشته‌های مکاترونیک تیمی دو نفره و ساخت و تولید تیمی سه نفره متولدین 11 دی ماه 71 رشته‌های ساخت و تولید تیمی سه نفره و مکاترونیک تیمی دو نفره می‌توانند ثبت‌نام کنند.

صفری ادامه داد: در این اطلاعیه منشور مسابقات، جدول رشته‌ها، شرایط ثبت‌نام و فرم آن اعلام شده و به اطلاع همگان رسیده است.

وی زمان برگزاری آزمون مرحله شهرستانی را سوم خرداد و مرحله استانی را 31 مرداد و اول شهریور ماه امسال اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری آزمون به صورت کشوری مهر ماه 92 می‌باشد.

صفری همچنین مهلت ثبت‌نام از متقاضیان را تا 27 اردیبهشت ماه ذکر کرد و افزود: ثبت‌نام در تمام مراکز فنی و حرفه‌ای استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/62004/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول