اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان خبر داد

رشد 93 درصدی مصوبات سفرهای استانی در اصفهان / در ایجاد اشتغال رکورددار هستیم

استاندار اصفهان گفت: مصوبات سفرهای استانی در اصفهان در سه دوره اخیر 93 درصد رشد داشته است.

رشد 93 درصدی مصوبات سفرهای استانی در اصفهان / در ایجاد اشتغال رکورددار هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی  پیش از ظهر چهارشنبه در میدان امام در جمع مردمی که به استقبال رئیس جمهور و هیئت همراه آمده بودند، اظهار کرد: اصفهان در بخش صنعت، قطب صنعتی کشور است به گونه‌ای که 65 درصد آهن و فولاد در اصفهان است.

وی افزود: 158 واحد دانشگاهی و آندی در استان اصفهان با بیش از 210 هزار دانشجو وجود دارد که پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های علمی فراوانی را برای استان به وجود آورده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: استان اصفهان تأمین کننده و صادر کننده بخش فراوانی از گوشت بوقلمون و شیر در کشور است و تولیدات کشاورزی این استان به سایر بخش‌های کشور ارسال می‌شود و آنها را منتفع می‌کند.

وی با بیان اینکه در عرصه کشاورزی نیز با توجه به خشکسالی‌های پی درپی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت دولت در این بخش نیز اقدامات کم نظیری به انجام رسید، گفت: چنانچه 30 درصد اراضی اصفهان کویری است اما با تلاش کشاورزان و حمایت دولت 6 درصد تولیدات کشاورزی ایران در اصفهان است.

ذاکر اصفهانی با بیان اینکه در مسکن مهر اصفهان رکوردی بی‌سابقه داشته‌ است، افزود: مسکن مهر سبب شد تا مردم مسکن ارزان بخرند و روند اشتغال نیز تحت تأثیر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در سفری که رئیس جمهور به استان اصفهان هم اکنون دارد، افتتاح 36 هزار واحد مسکونی را پیش رو داریم.

استاندار اصفهان بیان کرد: دولت دهم در وزارت تعاون و کار 675 هزار نفر اشتغال ایجاد شده که حاکی از رشد 51 درصدی است و از این لحاظ برترین‌های کشوری هستیم.

وی در ارتباط با میدان نقش جهان اصفهان با اشاره به اینکه در طول سه سفر هیئت دولت به اصفهان 835 مصوبه داشتیم، اظهار کرد: 314 مورد از این مصوبات به بهره‌برداری رسیده و 463 مورد در دست اقدام است که در مجموع می‌توان گفت 773 مصوبه اتمام رسیده و یا در حال اتمام است.

انتهای پیام/63002/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول